کارگران زیربنای توسعه کشور هستند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ رضا گروسی، سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین درنشست تقدیر از برگزیدگان جامعه کار و تولید کارگران نمونه استان قزوین گفت: سال گذشته ۲۸۵میلیارد تومان از محل تسهیلات تکلیفی، اشتغال خانگی و تبصره ۱۸ در حوزه صنعت، کشاورزی و اشتغال روستایی در سطح استان جذب شد.
گروسی افزود: این میزان جذب اعتبارات در بخش‌های مختلف اقتصادی استان کارنامه قابل دفاعی بوده اما انتظار ما در حوزه‌های تعاون، کار و صنعت در سال جهش تولید بیشتر از این است.
او ادامه داد: امیدواریم با دستور ویژه مدیرعامل بانک توسعه تعاون بتوانیم افزایش سطح این تسهیلات را داشته باشیم و موتور محرکه صنعت اشتغال خانگی را در استان قزوین با همکاری بانک توسعه تعاون به گردش درآوریم.
این مقام مسئول تاکید کرد: کارگران بدون اغراق زیربنای توسعه کشور در بخش‌های صنعتی، کشاورزی و… هستند و باید در سال جهش تولید نقش برجسته‌تری را نسبت به سال‌های قبل ایفا کنند.
سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین با تاکید بر ارتقای جایگاه کارگران در استان، اضافه کرد: باید نگرش‌ها نسبت به جامعه کارگری استان تغییر یابد چون در این صورت می‌توان برای رفع نیازها و نقاط ضعف آنها اقدام کرد.
در ادامه این مراسم از پنج تن از کارگران برتر استان با اهدای لوح و تندیس قدردانی شد.

۴۶

منبع : خبر آنلاین


منتشر شده

در

قزوین

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *