چهارمحال و بختیاری در صدر استان‌های پیشتاز در مقابله با کرونا است

چهارمحال و بختیاری در صدر استان‌های پیشتاز در مقابله با کرونا است
چهارمحال و بختیاری در صدر استان‌های پیشتاز در مقابله با کرونا است

مجید شیرانی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: نیروهای دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد تلاش خستگی ناپذیری در مقابله با ویروس کرونا طی ۲۰ روز گذشته داشتند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد بیان کرد: نیروی‌های شبکه‌های بهداشت و درمان ۹ گانه استان در قالب یک هزار تیم دو نفره مراقبتی و ۵۰۰ ناظر و پشتیبان در مسیر مقابله با کورونا فعالیت داشتند و دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد و استان چهارمحال و بختیاری در صدر استان‌های پیشتاز در امر مقابله با بیماری نوپدید کووید ۱۹ است.

وی بیان کرد: امید است با تداوم همراهی مردم در رعایت نکات بهداشتی و همکاری مسئولان ارشد و مدیران اجرایی در اجرای دستورالعمل‌های ستاد ملی مقابله با کرونا و همت کادر درمانی و بهداشتی، پزشکان، پرستاران و نیروهای خدماتی مراکز درمانی هر چه زودتر شاهد شکست ویروس کرونا و بازگشت آرامش و شرایط عادی در جامعه باشیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد ادامه داد: لباس‌های حفاظت شخصی تولید کارگاه‌های خود جوش مردمی و اهدایی خیران نیک اندیش به کادر درمانی برخی بیمارستان‌ها تحویل شده است.

وی عنوان کرد: ضد عفونی معابر و سطوح عمومی محیط‌های کارخانجات و ادارات توسط تیم‌های مداخلات بهداشت محیط، تیم‌های بسیج کارمندی و کارگری و … به طور مرتب در حال انجام است.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *