چاپ کتاب خاطرات آزادگان شرکت برق در آذربایجان‌غربی

چاپ کتاب خاطرات آزادگان شرکت برق در آذربایجان‌غربی
چاپ کتاب خاطرات آزادگان شرکت برق در آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، اکبر حسن بکلو گفت:  کتاب “یادگاران نور” مجموعه خاطرات آزادگان شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی چاپ و منتشر شده است.
وی ادامه داد: کتاب خاطرات آزادگان شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی که از سال گذشته در حال جمع آوری و تدوین بود با همکاری اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی، با نام “یادگاران نور” در ۱۱۸ صفحه چاپ و منتشر شد.
وی افزود: احیا و حفظ فرهنگ ایثارگری در جامعه یک ضرورت می‌باشد و چاپ کتاب یادگاران نور نیز اقدام ارزنده‌ و توجه به ارزش‌ها است و این‌گونه اقدامات ارزشی، موجب تعمیق فرهنگ ایثارگری می‌شود.
اکبر حسن بکلو ادامه داد: در این کتاب، به صورت مجزا به خاطرات دوران ۸ سال دفاع مقدس و دوران اسارت همکاران آزاده شاغل در نواحی تابعه شرکت اشاره شده است.
وی خاطرنشان کرد: آزادگان ثابت کرده اند که اکنون نیز با پایان جنگ در راه دفاع از ارزش ها و خدمت به مردم در سایر جبهه‌ها از هیچ کوششی دریغ نمی کنند.
حسن بکلو خاطر نشان کرد: شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی افتخار دارد تعداد ۶۰ نفر از همکاران این شرکت از آزادگان سرافراز میهن اسلامی هستند.

۴۸

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *