پیام تسلیت اختیاری در پی درگذشت ملی پوش تیم نوجوانان دوچرخه سواری

پیام تسلیت اختیاری در پی درگذشت ملی پوش تیم نوجوانان دوچرخه سواری
پیام تسلیت اختیاری در پی درگذشت ملی پوش تیم نوجوانان دوچرخه سواری

به گزارش ایسنا، در پیام اسفندیار اختیاری آمده است:

«خشنه اتره اهورهه مزداو
به نام دانای بزرگ هستی بخش

“ایریستَنام. اوروانُو. یَزَمئیده. یا اَشَه اُونام. فرَوَشَه یُو”
به روان پاک درگذشتگان پارسا درود باد

حادثه دردناک و دلخراش از دست دادن نوجوان ورزشکار زرتشتی، مدال آور و رکاب زن تیم ملی نوجوانان ایران، روانشاد مهیار مهرداد فرزانه عزیز، که بر اثر تصادف رانندگی در حین تمرین دوچرخه سواری، دچار مرگ مغزی شد و بدورد زندگی گفت، غیر قابل تصور و تحمل است.

درخشش در رشته ورزشی دوچرخه سواری نیازمند تمرین روزانه و طاقت فرسا است و رکاب زنانی همانند روانشاد مهیار، این سختی را به جان می خرند، تا برای ایران بزرگ، افتخارآفرینی کنند.

این رخداد تلخ و غم انگیز را به همه ایرانیان، ورزشکاران، جامعه خوشنام زرتشتیان و به ویژه خانواده گرامی این بزرگمرد، آرامش باد می‌گویم.

در پی مرگ مغزی این شیرمرد دیار ورزش، خانواده‌ آن بهشتی روان، با انجام کاری بس بزرگ و انسان‌دوستانه؛ با اهدای اعضای حیات‌بخش این قهرمان ملی به بیماران نیازمند، روانشاد مهیار فرزانه را جاودانه و ماندگار ساختند.

از پروردگار یکتا و بی همتا برای خانواده بزرگ فرزانه که جوانمردی و انسان دوستی را آموزش داند، شکیبایی پذیرش این درد و اندوه بزرگ را خواستارم.

بدیهی است وزارت ورزش و جوانان باید با بررسی دقیق و کارشناسی این رخداد تلخ و برخورد با مقصران، آن گونه برنامه ریزی کند تا با فراهم ساختن محیطی امن، دیگر شاهد چنین حوادث ناگواری نباشیم.

روان بهشتی روان مهیار مهرداد فرزانه شاد و بهشت برین جایگاهش باد.

دکتر اسفندیار اختیاری
نماینده ایرانیان زرتشتی»

انتهای پیام


منتشر شده

در

اخبار ورزشی

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *