پویش فرهنگی «در خانه بمانیم» در رادیو نوروز آغاز شد

به گزارش خبرگزاری مهر، عبدالرسول جوادی بالا جاده مدیر روابط عمومی رادیو نوروز توضیح داد: ویژه برنامه های پویش «در خانه بمانیم» شامل «در خانه ببینیم»، «درخانه بخوانیم» و «بازی در خانه» تاکنون مشارکت بالای مخاطبان  به همراه داشته که فراوانی پیامک و تلفن نشانه همراهی مخاطبان با رادیو است.

جوادی بالاجاده تصریح کرد: یکی از مهمترین رویکرد راه اندازی رادیو نوروز، مشارکت و تعامل دوسویه مخاطبین با رادیو است که در برنامه های مجله ای این رادیوی فصلی نمود پیدا کرده است. ضمن اینکه رادیو نوروز به صورت ۲۴ ساعته به تولید برنامه های شاد و مفرح برای سرگرمی و اوقات فراغت ایرانیان می پردازد.

وی افزود: از ویژگی های دیگر برنامه های رادیو نوروز مشارکت مخاطبان در برنامه های مسابقه ای و پویشی چون «پویش فرهنگی در خانه» که در این راستا برنامه های زیادی را در جهت همراهی با شنوندگان تدارک دیده ایم. از دیگر برنامه های رادیو نوروز مشارکت مخاطبان با رویکرد کتابخوانی است که مخاطبان با خلاصه خوانی کتاب و با ارسال فایل های صوتی مشارکت فعالی دارند که به منتخبان آن  نیز جوایزی اهدا خواهد شد. دراین راستا  می توان به مسابقه تلفنی «نوروز در خانه» اشاره کرد که بر اساس فعالیت های خانوادگی خانواده ها برنامه ریزی شده است.

جوادی بالاجاده در خاتمه از برنامه های ویژه در اعیاد شعبانیه بویژه روز جوان هم اشاره کرد.

رادیو نوروز روی موج fm ردیف ۹۵.۵ مگاهرتز شنیده می شود.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *