پروتکل های بهداشتی توسط شرکت های نفتی ایلام رعایت شود

پروتکل های بهداشتی توسط شرکت های نفتی ایلام رعایت شود
پروتکل های بهداشتی توسط شرکت های نفتی ایلام رعایت شود

به گزارش خبرنگار مهر، حیدر نعمتی عصر سه شنبه در بازدید از پتروشیمی ایلام اظهار کرد: هدف از این بازدیدها را با توجه به شیوع ویروس کرونا، پروتکل‌های بهداشتی توسط شرکت‌های استان رعایت شود و با دقت در راستای حفظ سلامت خود فعالیت کنند.

وی گفت: توسط وزارت بهداشت، برای هر صنف و فعالیتی، پروتکل‌های بهداشتی ابلاغ شده است که همه باید آنها را رعایت کنند.

نعمتی بیان کرد: از ظرفیت‌های شرکت‌های پتروشیمی و پالایش گاز در توسعه استان باید استفاده شود و یکی از زمینه‌های توسعه استان، استفاده از ظرفیت این واحدها است.

وی شرط اصلی برای مواجه با کرونا را رعایت مسائل بهداشتی عنوان کرد و ادامه داد که با هم افزایی و تعامل، این بیماری را شکست داده تا زندگی مردم به روال عادی برگردد.

نعمتی اظهار کرد: باید مدیران بر حضور دوسوم نیروها در محل کار توجه ویژه داشته باشند و اگر کارگری مشکل زمینه‌ای و بیماری دارد، با توجه به افزایش ابتلای این بیماری در بین سایرین، از دورکاری استفاده کرده یا مرخصی استحقاقی بگیرند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام، نیز در این بازدید ضمن تبریک هفته کار و کارگر گفت: بحث حمایت از کارگران یکی از برنامه‌های اصلی این اداره کل است که با هم افزایی و تعامل واحدهای کارگری، می‌توان نقش بسزایی در توسعه استان ایفا شود.

شکرالله شیرخانی بر تعامل حداکثری کلیه واحدهای کارگری با اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد و گفت: این تعامل و هم افزایی باعث افزایش اشتغال و کاهش مسائل کارگری خواهد شد.


منتشر شده

در

ایلام

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *