وضعیت ذخیره مرغ و گوشت در هرمزگان مناسب است

به گزارش خبرنگار مهر، ایرج حیدری ظهر دوشنبه در نشست ویژه ستاد تنظیم بازار هرمزگان که به صورت ویدئو کنفرانس با فرمانداران شهرستان‌های استان برگزار شد، بیان داشت: گندم، آرد و برنج مورد نیاز استان به مقدار مورد نیاز تأمین و ذخیره سازی شده است ودغدغه ای در این زمینه وجود ندارد.

وی عنوان کرد: رعایت مسائل بهداشتی در امر سلامت مردم از اهمیت بسزایی برخوردار است و ضروری است فرمانداران با همکاری دستگاه‌های اجرایی ذیربط بر این امرمهم نظارت کنند.

به گفته حیدری، نظارت بر روند تولید نان توسط نانوایی‌ها بارعایت مسائل بهداشتی به صورت ویژه از سوی دستگاه‌های اجرایی ذیربط دنبال گردد.

وی افزود: واحدهای مشترک نظارت وبازرسی سازمان صمت و تعزیرات حکومتی به صورت منظم بازار را رصد و پایش می‌کنند و دغدغه‌ای در خصوص بازار شب عید استان وجود ندارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: توزیع میوه شب عید استان درموعد مقرر شروع شود تا مردم بدون دغدغه نسبت به تأمین میوه مورد نیاز خود اقدام نمایند.

وی اضافه کرد: فرمانداران باهمکاری دستگاه‌های اجرایی ذیربط با تشدید نظارت‌ها از احتکار اقلام بهداشتی مورد نیاز مردم جلوگیری کنند.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *