وزش باد شدید و طوفان لحظه‌ای در استان اصفهان پیش‌بینی می‌شود

 

وزش باد شدید و طوفان لحظه‌ای در استان اصفهان پیش‌بینی می‌شود

حجت الله علی عسگریان در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: نقشه‌های هواشناسی بیانگر جوی ناپایدار طی امروز (جمعه) تا روز دوشنبه هفته آینده بر روی استان اصفهان است.

وی افزود: بر این اساس امروز و فردا در ساعات بعدازظهر و عصر در اکثر مناطق استان گاهی افزایش ابر، وزش باد نسبتاً شدید تا شدید و در مناطق غربی رگبارهای پراکنده و روز یکشنبه نیز وزش باد شدید رگبار و رعد و برق در اکثر مناطق استان به ویژه در مناطق غربی پیش بینی می‌شود.

وزش باد نسبتاً شدید تا شدید و وقوع طوفان لحظه‌ای در استان

کارشناس مسئول پیش بینی هواشناسی استان اصفهان با اشاره به وزش باد نسبتاً شدید تا شدید و وقوع طوفان لحظه‌ای از اواسط امروز (جمعه) تاکید کرد: منطقه اثر این سامانه در روز جمعه به ویژه در شمال غرب و غرب استان اصفهان خواهد بود و به تدریج روز شنبه در اکثر مناطق استان با شدت در نواحی غرب و شمال غرب و روز یکشنبه نیز در اکثر مناطق استان با شدت بیشتر در نواحی جنوب، شمال و شرق محسوس خواهد بود.

وی با اشاره به احتمال شکستن درختان فرسوده و کهنسال و آسیب به سقف‌های موقتی و احتمال اختلال در تردد در محورهای مواصلاتی در نیمه‌ی جنوبی، شرق و شمال استان اصفهان در روز یکشنبه بیان داشت: لازم است تمهیدات لازم جهت جلوگیری از خسارات احتمالی اتخاذ شود.

افزایش ۱ تا ۲ درجه‌ای بیشینه دمای هوا در استان اصفهان

علی عسگریان با تاکید بر اینکه بیشینه دمای هوا طی ۲۴ ساعت آینده در اکثر مناطق استان یک تا دو درجه افزایش خواهد داشت، گفت: روز جمعه هوای شهر اصفهان قسمتی ابری در بعدازظهر گاهی افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید خواهد بود.

وی گفت: همچنین روز شنبه هوای شهر اصفهان به شکل قسمتی ابری گاهی افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید پیش بینی می‌شود و روز یک شنبه نیز هوای اصفهان قسمتی ابری گاهی افزایش ابر و وزش باد شدید و بارش پراکنده و گردوخاک محلی خواهد بود.


منتشر شده

در

اصفهان

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *