ورزشکار معلولی که در خط مبارزه با کرونا فعالیت می‌کند

ورزشکار معلولی که در خط مبارزه با کرونا فعالیت می‌کند
ورزشکار معلولی که در خط مبارزه با کرونا فعالیت می‌کند

به گزارش ایسنا، فیروزه سلطان محمدی در این خصوص گفت: در سال ۸۸ که فعالیت خود را در پاراگلایدر شروع کردم هدفم بر این بود که در مسابقات جهانی شرکت و خود را در این رشته مطرح کنم. در سال ۹۶ که برای حضور در مسابقات جهانی خود را آماده می کردم به دلیل سانحه‌ای در حین  پرواز و اشکال در تجهیزاتم دچار آسیب دیدگی شدم و این آسیب دیدگی سبب از دست دادن بخشی از توان حرکتی من شد.

او افزود: پس از معلولیت روحیه خود را از دست ندادم و در رشته پارادوومیدانی در ماده پرتاب دیسک فعالیت خود را آغاز کردم و موفق شدم که در سال ۹۷ در مسابقات قهرمانی کشور به مقام سوم دست پیدا کنم.

سلطان محمدی تصریح کرد: چون شغلم پرستاری بود سعی می‌کردم به صورت انفرادی تمرینات بدنسازی و تکنیکی خود را دنبال کنم تا خود را برای مسابقات امارات آماده کنم تا ضمن ثبت رکوردم در رنکینگ جهانی، کلاس بین‌المللی خود را نیز تایید کنم که متاسفانه به دلیل شیوع ویروس کرونا، رقابت‌ها حذف شد.

وی تصریح کرد: من نه تنها فعالیت ورزشی خود را در پارادوومیدانی دنبال کردم بلکه در پاراگلایدر نیز به عنوان خلبان فعالیت می‌کنم و امیدوارم با فراهم شدن تجهیزات بهتر در این رشته در آینده برای کشورم افتخارآفرینی کنم.

سلطان محمدی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به تعطیلی فعالیت‌های ورزشی در حال حاضر به‌عنوان پرستار در بیمارستان حضرت ولی عصر زنجان مشغول خدمت‌رسانی به بیماران کرونایی هستم.

انتهای پیام

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *