واکنش صمد به تعطیلی‌ پلی‌آف لیگ بسکتبال

به گزارش ایسنا، صمد نیکخواه بهرامی کاپیتان تیم بسکتبال مهرام تهران، درباره احتمال لغو بازی‌های مرحله پلی‌آف لیگ‌برتر بسکتبال گفت: ما هم مثل همه مردم و بازیکنان سایر تیم‌ها در مورد ویروس خطرناک کرونا نگرانی داریم و ممکن است ما هم دچار آن شویم، ولی احساس می‌کنم بعضی تیم‌ها دوست دارند بازی‌ها به عقب بیافتد تا تیم‌هایشان را تقویت کنند.

او افزود: درست است که ویروس خطرناکی است، اما باید راه‌حلی پیدا کنیم تا تیم‌هایی که الآن برای مرحله پلی‌آف به صورت ۱۰۰ درصد آماده هستند دچار ضرر نشوند. اصلا بازی‌های این مرحله بیافتد دو یا حتی ۶ ماه دیگر، اما باید این قانون گذاشته شود که هیچ تیمی خودش را تقویت نکند و با همین بازیکنان که الآن بازی دارند، در آن زمان هم شرکت کنند.

کاپیتان تیم مهرام و تیم ملی بسکتبال ادامه داد: به نظر من اینکه برخی تیم‌ها از این فرصت استفاده کرده و خودشان را برای ماه‌های بعد تقویت کنند، جفایی در حق تیم‌هایی است که از اول فصل برای ان مرحله برنامه ریزی داشته‌اند. فکر می‌کنم این صحبت‌ها خواسته به حقی است.

او با بیان اینکه بازیکنان هم مانند بقیه مردم نگران این ویروس هستند، توضیح داد: ما نیز همانند بقیه جامعه نگران خود و خانواده‌هایمان هستیم، اما به هر حال این ویروس ۳ ماه، ۴ ماه و یا ۶ ماه دیگر تمام می‌شود و این اتفاقات می‌گذرد، اما این درست نیست که برخی تیم‌ها از این فرصت برای تقویت خود استفاده کنند. به نظرم باید مسئولان این موضوع مهم را در نظر داشته باشند.

انتهای پیام 


منتشر شده

در

اخبار ورزشی

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *