واحدهای تولیدی نیازمند حمایت قضایی شناسایی می شوند

واحدهای تولیدی نیازمند حمایت قضایی شناسایی می شوند

 

واحدهای تولیدی نیازمند حمایت قضایی شناسایی می شوند

به گزارش خبرنگار مهر، غلامعلی دهشیری، ظهر امروز در آئین ابلاغ احکام انتصاب اعضای شورای حل اختلاف صلحی ویژه صنایع و ویژه معادن استان یزد، اظهار داشت: باید با مغتنم شمردن حضور افراد صاحب نفوذ، معتمد، خوشنام و شناخته شده در حوزه صنایع، معادن و بخش تولید، حل و فصل دعاوی و اختلافات بین شرکت‌ها و تولید کنندگان و مشکلات حوزه کارفرمایی و کارگری را با صلح و سازش و رضایت، فیصله داد.

وی، صلح و سازش را امری بسیار پسندیده و مأجور درگاه الهی ذکر کرد و بیان داشت: اصلاح ذات البین آن هم بین دو مجموعه تولیدی و یا بین کارگر و کارفرما که مستقیم و غیر مستقیم با مباحث تولید یا معیشتی افراد مرتبط می‌شود، به طور قطع یک حرکت اثرگذار و ارزشمند است.

دهشیری خاطرنشان کرد: در مجموعه شورای حل اختلاف صنایع و معادن که تحت عنوان شوراهای ۳۶ و ۳۷ از امروز مشغول به فعالیت می‌شوند، افرادی با نفوذ کلام، با خلوص نیت و آشنا به امور مرتبط در مباحث کارفرمایی و کارگری هستند که می‌توانند مسائل را قبل از ورود به سیستم قضائی و فرایند زمان‌بر و هزینه دار دادرسی، از طریق شورای حل اختلاف صلحی، حل و فصل نمایند.

وی با تأکید بر اینکه هیچ مانعی نباید سر راه تولید و اقتصاد قرار بگیرد، اظهار داشت: تمام تلاش مجموعه قضائی استان، بر برطرف کردن موانع تولید و اشتغال و دغدغه واحدهای تولیدی است، چراکه رونق تولید می‌تواند منجر به جهش تولید توأم با جهش کیفیت و شکوفایی اقتصادی و رفاه اجتماعی شود.

دهشیری گفت: اعضای شورای حل اختلاف صنایع و معادن می‌توانند علاوه بر رسالت صلح و سازشی خود، واحدهای تولیدی و صنعتی را که دچار مشکل شده اند را به مجموعه قضائی استان معرفی کنند تا پس از بررسی در ستاد اقتصاد مقاومتی استان، مورد حمایت حقوقی و قضائی قرار بگیرند.


منتشر شده

در

یزد

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *