هیچ پروژه عمرانی نباید به بهانه شیوع کرونا تعطیل شود

هیچ پروژه عمرانی نباید به بهانه شیوع کرونا تعطیل شود
هیچ پروژه عمرانی نباید به بهانه شیوع کرونا تعطیل شود
به گزارش خبرنگار مهر، زاهد محمودی صبح امروز سه شنبه در جمع خبرنگاران گفت: امسال مقام معظم رهبری شعار سال را «جهش تولید» نام‌گذاری کرده‌اند و در این راستا هرچه در توان داریم برای تحقق منویات مقام معظم رهبری دریغ نخواهیم کرد و در ذیل ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی شهرستان اهر، کمیته «جهش تولید» راه‌اندازی شد.
وی ادامه داد: برآیند ستاد مقابله با ویروس کرونا در شهرستان اهر این است که توانسته‌ایم کرونا را تا حدودی مدیریت کنیم ولی هنوز وضعیت عادی نیست بلکه هنوز در شرایط غیرعادی قرار داریم.
محمودی ابراز داشت: شهروندان احساس نکنند که کرونا به طور کامل ریشه‌کن شده است، بلکه همه باید در رعایت توصیه‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری هوشمند اجتماعی حساسیت داشته باشند.
فرماندار شهرستان اهر افزود: در اسفندماه سال گذشته انتخابات پرشور و باشکوهی را تجربه کردیم و در عین حال با امنیت کامل و با رعایت اصل بی‌طرفی برگزار شد و در این راستا لازم می‌دانم از تمامی نهادها و کسانی که در برگزاری انتخابات مشارکت داشتند قدردانی کنم.
وی با اشاره به هفته معلم گفت: این هفته را به تمامی قشر فرهنگی و جامعه تعلیم و تربیت تبریک می‌گوئیم، در ایام شیوع ویروس کرونا، معلمان اهری آموزش را تعطیل نکردند و همواره در پای آموزش ماندند تا دانش‌آموزی از تحصیل بازنماند.
وی گفت: هیچ پروژه عمرانی شهرستان اهر نباید به خاطر شیوع ویروس کرونا تعطیل شود و بایستی با قوت و رعایت توصیه‌های بهداشتی تداوم داشته باشد.
وی در خصوص محدودیت تردد در جاده‌های اهر در اوایل سال جاری نیز گفت: نیروی انتظامی، هلال‌احمر و پلیس راه در کنترل تردد در جاده‌های شهرستانی عملکرد خوبی داشتند و اقدامات‌شان قابل قبول بود.
محمودی افزود: خوشبختانه با تدابیر انجام شده، اجازه ندادیم کارگاه‌های تولیدی و صنعتی شهرستان اهر تعطیل شود و در این میان بر نحوه رعایت اصول بهداشتی نظارت کردیم. در ارائه تسهیلات حمایتی از کسب و کارها منتظر ابلاغ دولت هستیم.
وی گفت: علی‌رغم زیاد بودن آمار مبتلایان به ویروس کرونا در اهر، مجموعه اقدامات توانست از بحران بکاهد. از زمان شیوع ویروس کرونا در شهرستان اهر، اهر بیشترین جلسات را در بین شهرستان‌ها برگزار و نزدیک به ۲۰۰ مصوبه داشتیم.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *