همدلی مردم و مسئولان ایلام برای پشت سرگذاشتن مشکلات بی نظیر است

همدلی مردم و مسئولان ایلام برای پشت سرگذاشتن مشکلات بی نظیر است
همدلی مردم و مسئولان ایلام برای پشت سرگذاشتن مشکلات بی نظیر است

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم سلیمانی دشتکی عصر یکشنبه در شانزدهمین نشست ستاد استانی مبارزه با کرونا با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام اظهار کرد” از زمان تشکیل ستاد استانی مبارزه با کرونا همراهی و مشارکت فعال نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در تمامی صحنه‌ها مایه دلگرمی و قابل تقدیر است.

وی از نقش بی بدیل امام جمعه ایلام در همه صحنه‌ها گفت و تصریح کرد: در حوادث و رخدادهای مختلف از جمله حادثه سیل فروردین ماه ۹۸، اربعین ۹۷ و ۹۸، قضایای پس از سهمیه بندی بنزین و … نماینده ولی فقیه در استان همواره یار و همراه ثابت قدمی بوده‌اند.

سلیمانی دشتکی وحدت و همدلی مردم و مسئولان در استان را عامل موفقیت در پشت سر گذاشتن حوادث مختلف عنوان کرد و گفت: امروز هم به یمن همراهی خوب امام جمعه ایلام در همه جلسات و برنامه‌های ستاد استانی مبارزه با کرونا این وحدت و همدلی باعث هم افزایی در امور شده است و بابت این تعهد و مسئولیت پذیری ایشان تشکر می‌کنم.

وی افزود: در اینجا لازم است از همراهی بسیار خوب مردم عزیز ایلام در اجرای مصوبات ستاد از جمله طرح فاصله گذاری اجتماعی و همچنین از پای کار بودن عوامل و دست اندرکاران ستاد استانی مبارزه با کرونا اعم از نیروهای دولتی و غیر دولتی، نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی، سپاه، بسیج، ارتش، نهادها و ارگان‌های مختلف امدادی، خدماتی و گروه‌های مردم نهاد و بخش خصوصی، صدا و سیما و اصحاب رسانه و کنشگران عرصه فضای مجازی و … تقدیر و تشکر نمایم.

استاندار ایلام در پایان خواستار همراهی و کمک بیشتر مردم در طرح پیشنهادی پویش امید و همدلی امام جمعه ایلام شد و گفت: اجرای این طرح در این شرایط که خیلی از مردم و اصناف شغل و منبع درآمدشان تحت تاثیر قرار گرفته است می‌تواند کمک کار باشد و در این راستا از مردم شریف استان و دستگاه‌های دولتی و غیر دولتی تقاضا دارم در این امر خیر مشارکت فعال داشته باشند.

وی افزود: در این شرایط همه مسئولیت اجتماعی در قبال هم داریم و بایست به تنهایی که منبع درآمدی شان را از دست داده‌اند به طرق مقتضی کمک و مساعدت شود.


منتشر شده

در

ایلام

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *