هزینه۱۸۰میلیاردتومانی فرمانداران استان تهران برای مبارزه باکرونا

هزینه۱۸۰میلیاردتومانی فرمانداران استان تهران برای مبارزه باکرونا
هزینه۱۸۰میلیاردتومانی فرمانداران استان تهران برای مبارزه باکرونا

به گزارش خبرنگار مهر، انوشیروان محسنی بندپی عصر پنج شنبه در رزمایش همدلی و کمک مومنانه که در محل سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) شهرستان ری برگزار شد اظهار داشت: همه ارکان نظام به تعهد سیاسی در بخش تأمین سلامت مردم متعهدانه عمل کردند.

استاندار تهران افزود: امروز تمام دنیا درگیر بیماری کرونا هستند و عملکرد دولت ایران و تمامی ارکان نظام در این بحران قابل قبول است و اگر امروز ما در بین ۱۰ کشور درگیر کرونا هستیم اما با اقدامات اثر بخش در بخش درمان بیشترین آمار بهبود یافتگان در دنیا داریم با تدابیر اتخاذ شده توانستیم در زمره پنجم دنیا در بخش بهبود یافتگان قرار بگیریم.

محسنی بندپی گفت: در خصوص تجهیزات پزشکی و تهیه ماسک از خیلی از کشورهای پرمدعا جلوتر هستیم و در حوزه سلامت تعهد سیاسی ارکان نظام به این شعار سازمان بهداشت جهانی متعهدانه عمل کردند.

وی بیان داشت: در شهرستان‌های استان تهران در همه بخش‌ها دارای عقب ماندگی بوده ایم اما علیرغم همه کمبودها با مشارکت مردم نیروهای نظامی و انتظامی و سپاه پاسداران در مقابله با کرونا عملکرد خوبی داشتیم.

استاندار تهرام ن عنوان داشت: در استان تهران فرمانداران ۱۸۰ میلیارد تومان برای مقوله سلامت شهرستان‌های متبوع از محل اعتبارات ارزش افزوده هزینه کردند و امیدوارم همه اقشار در این کمک مومنانه و پویش همدلانه مشارکت کنند.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *