هزار بسته سبد غذایی در بین نیازمندان شهرکرد توزیع می‌شود

هزار بسته سبد غذایی در بین نیازمندان شهرکرد توزیع می‌شود

 

هزار بسته سبد غذایی در بین نیازمندان شهرکرد توزیع می‌شود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ، عزیزالله آقابابایی ضمن دعوت مردم نیکوکار و نوعدوست به پویش بخشش ایرانیان بیان کرد: در راستای کمک به رفع نیازهای معیشتی خانواده‌های آسیب‌پذیر هزار سبد غذایی تهیه شده است.
وی افزود: این سبدهای غذایی با مشارکت مرکز نیکوکاری محبین‌الائمه (ع) شامل کالاهای اساسی از جمله برنج، روغن، گوشت مرغ و حبوبات است که در آستانه ماه رمضان در بین مددجویان تحت حمایت این نهاد و خانواده‌های دارای مشکلات مالی غیر تحت حمایت توزیع می‌شود.
رئیس کمیته امداد منطقه یک شهرکرد بابیان اینکه اقشار آسیب‌پذیر در این ایام به کمک‌های معیشتی بیشتری نیاز دارند ادامه داد: سبدهای غذایی در ابتدا ضدعفونی و با رعایت تمامی نکات بهداشتی در اختیار خانواده‌های نیازمندان قرار داده می‌شود.
شایان ذکر است، در طرح بخشش ایرانیان ادارات کمیته امداد در سراسر استان و مراکز نیکوکاری آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیر نقدی خیران و نیکوکاران هستند، همچنین کد دستوری #۰۳۸۸۸۷۷ و شماره کارت بانکی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۱۲ نزد صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت برای دریافت کمک‌های نقدی مردم نوعدوست استان در نظر گرفته شده است.

۴۶

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *