هدف گذاری سرمایه‌گذاری صنعتی ۲۰ هزار میلیارد تومانی برای کرمانشاه

هدف گذاری سرمایه‌گذاری صنعتی ۲۰ هزار میلیارد تومانی برای کرمانشاه
هدف گذاری سرمایه‌گذاری صنعتی ۲۰ هزار میلیارد تومانی برای کرمانشاه

به گزارش خبرنگار مهر، هدایت حاتمی ظهر امروز پنجشنبه در ستاد جهش تولید ضمن تقدیر از صنعتگران استان، اظهار داشت: جامعه صنعت استان همزمان با شیوع بیماری کرونا با تغییر خطوط تولیدی به تهیه مایحتاج مردم از جمله دستکش، ماسک، مواد ضدعفونی کننده و … پرداختند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه افزود: خانه صنعت بازوی توانمندی برای حوزه اقتصادی استان است که همپای مدیران دولتی در کاهش مشکلات صنعتگران تلاش می‌کنند.

حاتمی تصریح کرد: سال گذشته توانستیم مشکلات واحدهای تولیدی که قابلیت احیا داشتند را رفع کنیم و آنها را دوباره به چرخه فعالیت برگردانیم.

وی بیان داشت: کاهش نرخ ۳ درصدی بیکاری استان، کاهش نرخ تورم، بهبود فضای کسب و کار و شکل گیری سرمایه گذاری گواه این است که تمام دستگاه‌ها و مجموعه مدیریتی استان برای تولید و کاهش تورم دست به کار شده اند.

حاتمی جریان اقتصادی را یک جریان پیوسته عنوان کرد و اظهار داشت: در سال جهش تولید در نظر داریم حوزه اقتصاد مسکن را تقویت کنیم و این موضوع مورد استقبال صنعتگران قرار گرفت.

وی گفت: ۷۰ تا ۸۰ درصد صنایع به زنجیره اقتصاد مسکن وصل است و تقویت این زنجیره می‌تواند بسیار حیاتی باشد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه در ادامه اشاره‌ای به فعالیت پایانه مرزی پرویز خان داشت و تصریح کرد: در حال حاضر روزانه بیش از ۸۰۰ کامیون کالا از این مرز عبور می‌کند و طی این مدت تنها روز جمعه عید نوروز تعطیل بوده و مابقی روزها همچنان به فعالیت خود ادامه داده است.

حاتمی بیان کرد: امسال نیز سیاست حفظ واحدهای موجود و توسعه آنها را در دستور کار داریم و برای ۲۵۰ بنگاه هدف گذاری کردیم.

وی با بیان اینکه امسال از رکود حتی یک واحد جلوگیری خواهیم کرد، افزود: امسال سرمایه گذاری جدید ما در صنعت ۲۰ هزار میلیارد تومان هدف گذاری شده است که این کار یک همت و عظم جدی را در قالب زیرساختها، صنایع بزرگ و … می‌طلبد.


منتشر شده

در

کرمانشاه

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *