هاورتز- چلسی؛ در یک قدمی ایستگاه آخر

هاورتز- چلسی؛ در یک قدمی ایستگاه آخر

به گزارش “ورزش سه”، با اینکه در هفته ای که گذشت خبرهای منتشر شده از باشگاه بایر لورکوزن نشان می داد که این باشگاه تمایل چندانی به واگذاری کای هاورتز پدیده پرخواهان خود به چلسی یا هر تیم دیگری ندارد ولی صحبتهای اخیر مدیریت این باشگاه نشان می دهد که بر خلاف آن سیگنال ها حالا نظر باشگاه آلمانی عوض شده است.

هاورتز چلسی
هاورتز چلسی

هاورتز یکی از پرخواهان ترین پدیده های جوان اروپا است و چند ماهی است که باشگاه چلسی تلاشی همه جانبه را برای خرید او آغاز کرده. اما بایر لورکوزن اخیراً صحبتهایی مطرح کرده بود مبنی بر اینکه تمایلی برای از دست دادن این دارایی باارزش خود ندارد.

اما دیروز رودی فولر مدیر ورزشی بایر لورکوزن در مصاحبه ای با نشریه آلمانی کیکر سیگنال جدیدی ارسال کرد و گفت هاورتز در صورتی که شرایطی مشخص فراهم آید می تواند باشگاه لورکوزن را ترک کند. به گفته ناظرین اشاره فولر به شرایط مشخص مبلغ ۱۰۰ میلیون یورو است که لورکوزن به آن اصرار دارد.

فولر

فولر در این باره به نشریه کیکر گفت: ” در مورد کای هاورتز هیچ اتفاق جدیدی نیفتاده. ما با کای هاورتز و مدیر برنامه های او یک توافق روشن و واضح داریم که بر اساس آن تنها در شرایطی مشخص امکان جدایی او از بایر وجود دارد. در غیر اینصورت او با ما خواهد ماند”.


منتشر شده

در

اخبار ورزشی, فوتبال

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *