هالند به من کمک کرد تا در دورتموند جا بیفتم

به گزارش “ورزش سه”، رنیر ژسوس بازیکن قرضی رئال در دورتموند است که روزهای خوبی در این تیم نداشت و چیزی نمانده بود در انتقالات ژانویه راهی تیم دیگر شود.

 

 

 

 

او تابستان گذشته با قراردادی دو ساله و قرضی رئال را به مقصد دورتموند ترک کرد ولی زیر نظر لوسین فاوره مربی سابق دورتموند به او بازی نمی رسید. با ادین ترزیچ جانشین لوسین فوره نیز شرایط تغییر نکرد تا عصبانیت رئالی ها را موجب شود. باشگاه مادریدی قصد داشت او را از دورتموند به باشگاهی دیگر انتقال دهد ولی رینیر پس از صحبت با ترزیچ تصمیم به ماندن گرفت و حالا شرایط برای او تغییر کرده است.

رینیر در بازی اخیر دورتموند برابر بیلفلد زننده گل سوم تیمش روی پاس ارلینگ هالند بود. او با ستاره نروژی دوستی صمیمانه ای دارد.

 

 

 

 

رینیر در مصاحبه جدید خود و در مورد هالند گفت:« ارلینگ بازیکن تعیین کننده و کلیدی ماست و هر لحظه می تواند ورق بازی را برگرداند. او نه تنها یک فوتبالیست بزرگ است که شخصیت فوق العاده ای هم دارد. هالند در این مدت به من کمک زیادی کرده است تا بتوانم خودم را با تیم وفق دهم.»

 

 

 

 

رینیر در مورد شرایط فعلی اش گفت:« گلی که زدم اعتماد به نفسم را بیشتر کرد. در این مدت سخت تلاش کرده ام و حالا باید در تمرینات نیز خودم را نشان دهم تا بتوانم به ترکیب اصلی برسم. معتقدم در مسیر درستی هستم و هر روز حس می کنم شرایطم در حال بهتر شدن است.»

 


منتشر شده

در

اخبار ورزشی, فوتبال

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *