نوریچ و رد پیشنهاد بارسلونا برای جذب پدیده

نوریچ و رد پیشنهاد بارسلونا برای جذب پدیده

به گزارش “ورزش سه”، اگرچه نوریچ فصل قبل عملکرد چندان موفقی در لیگ برتر نداشت و در نهایت به دسته پایین تر سقوط کرد، اما مکس آرونس در سمت راست خط دفاعی این تیم نمایش درخشانی داشت و چشم بسیاری از تیم های بزرگ اروپایی را به خود خیره کرد. نشریه دیلی میل در گزارشی مدعی شد دو تیم بارسلونا و بایرن مونیخ علاقمند به جذب این مدافع جوان هستند.

بارسلونا مذاکرات برای خرید مکس آرونس را نیز آغاز کرده و پیشنهادی به ارزش ۲۰ میلیون پوند نیز برای مدیران نوریچ ارسال کرده که مورد مخالفت باشگاه انگلیسی قرار گرفته است. مکس آرونس که اخیرا قرارداد خود را به مدت پنج سال دیگر با نوریچ تمدید کرده بود، می تواند در صورت انتقال به نوکمپ برای سالهایی طولانی خط دفاعی این تیم را بیمه کند.

بایرن مونیخ نیز دیگر تیم علاقمند به جذب مکس آرونس است و آنها نیز قصد دارند به زودی مذاکرات خود با باشگاه نوریچ را آغاز کنند. جالب اینجاست سرجینو دست، مدافع جوان آژاکس نیز مورد توجه این دو تیم قرار دارد و دو باشگاه صاحب نام اروپایی در بین گزینه های جوان به دنبال خرید یک مدافع راست هستند. اخباری در مورد احتمال جدایی ملسون سمدو از بارسلونا منتشر شده و رونالد کومان قصد دارد مکس آرونس را به عنوان بازیکن جایگزین جذب کند.


منتشر شده

در

اخبار ورزشی, فوتبال

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *