نمایشگاه دستاوردهای سمن‌ها در سراسر استان بوشهر برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مظفری صبح چهارشنبه در حاشیه برگزاری نمایشگاه دستاوردهای سازمان‌های مردم نهاد گفت: سازمان‌های مردم نهاد در استان بوشهر جایگاه خودش را به خوبی پیدا کرده و امروز شاهد نقش آفرینی مردم در توسعه همه جانبه استان در قالب سازمان‌های مردم نهاد هستیم.

وی افزود: با استقبال خوب فعالان حوزه‌های مختلف در کنار رشد کمی سمن‌ها در استان بوشهر شاهد حضور پررنگ و تأثیرگذار سمن‌ها در حوزه‌های مختلف به‌ویژه در حوزه‌های اجتماعی هستیم.

سرپرست دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر با بیان اینکه فعالیت‌های سمن‌ها در استان باید به اطلاع مردم برسد افزود برای همین تصمیم گرفته شده در تمام شهرستان‌ها نمایشگاه دستاوردهای مردم نهاد برگزار شود.

مظفری گفت: شهرستان دشتی از جمله شهرستان‌های فعال در حوزه سمن‌ها است و امروز شاهد نمایشگاه دستاوردها در این شهر با حضور استاندار بودیم.

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه علاوه بر معرفی سمن‌ها و نوع فعالیتشان به مردم برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری نیز برگزار می‌شود افزود: استقبال مردم شهر خورموج از نمایشگاه سمن‌ها بسیار عالی بود.

مظفری اضافه کرد: در سایر شهرستان‌های استان نیز تا پایان اسفند ماه نمایشگاه دستاوردهای سازمان‌های مردم نهاد برگزار خواهد شد.


منتشر شده

در

بوشهر

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *