نقشه نیازمندی‌های سیستان و بلوچستان تهیه شود

نقشه نیازمندی‌های سیستان و بلوچستان تهیه شود

نقشه نیازمندی‌های سیستان و بلوچستان تهیه شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دفتر امام جمعه زاهدان، آیت‌الله مصطفی محامی در دیدار اعضای شورای خیریه مساجد سیستان و بلوچستان با وی اظهار داشت: این مدل کار می‌بایست با نگاه بالاتری دیده شده و تمام نیازمندان سیستان و بلوچستان و مهم‌تر از آن مجموع نیازمندی‌های استان شناسایی شوند.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان افزود: شناسایی گروه‌های جهادی دیگر و هم‌افزایی با سایر گروه‌ها بسیار مهم است و می‌تواند ثمرات زیادی داشته باشد.

وی با اشاره به اهمیت راه‌اندازی مجموعه‌ای برای جمع‌آوری و شناسایی نیازمندی‌ها و گروه‌های خیریه سیستان و بلوچستان، تصریح کرد: ما اگر بتوانیم نقشه نیازمندی‌های استان را تهیه کنیم، می‌توانیم با اولویت‌بندی این نیازها اقدامات خیریه را به سمت آنها هدایت کنیم.

امام جمعه زاهدان ادامه داد: زمانی که فهرست نیازمندی‌ها فراهم شود از موازی‌کاری نیز جلوگیری می‌شود و در اقدامات خیریه، اولویت‌ها مورد نظر قرار می‌گیرد.

وی خطاب به اعضای شورای خیریه مساجد سیستان و بلوچستان گفت: امیدوارم خداوند متعال، اقدامات خیر شما را به بهترین نحو قبول کرده و این گونه اقدامات جهادی، برکات و خیرات اخروی را به همراه داشته باشد.

وی افزود: در روزهای پایانی ماه شعبان قرار داریم و اقدامات خیر در این ماه جایگاه ویژه‌ای دارد و فرمایش رهبر در مورد مواسات و کمک مومنانه در راستای همین اقدامات و مسائل مربوط به فرایض ماه شعبان است.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان اظهار داشت: اقدامات صورت گرفته در ایام اخیر چند ثمره خوب داشته که از این میان می‌توان به کارگروهی با محوریت مساجد، دستگیری از نیازمندان و کمک به آنها، ارتباط گیری با گروه‌های جهادی موجود در سایر استان‌ها و جذب سرمایه اشاره کرد.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *