نقد فرار هنری – بووی در یک اپرای فضایی نوجوان خوشحال کننده با Hitchhiker ملاقات می کند

S فرانسیس وندتی ، اعجوبه گیتار هجده ساله با مادرش در یک شهر کوچک کلرادو زندگی می کند که هنوز در مشهورترین شهرت خود قرار دارد صادرات: عموی فقید فرانسیس ، خواننده فولک فروش پلاتین. فرانسیس برای ادامه تجارت خانوادگی فشار اجتناب ناپذیری احساس می کند و در آماده سازی برای اولین اجرای عمومی مورد انتظار خود در شهر ، مجموعه ای از آهنگهای دیلن در مورد زحمت و از دست دادن می نویسد. به غیر از این که این عمل تأثیرگذار باشد: فرانسیس از نظر قلبی و از نظر خلق و خوی یک ویلر پرو-راک است که رویای نواختن تکنوازی های گیتار سرشار از هیجان و سرشار از هیاهوی یک ارکستر حمایتی را دارد. هنگامی که یک موجود بیگانه دلسوز او را ملاقات می کند و مشاهده می کند: “شما مثل یک لباس ارزان قیمت لباس محلی می پوشید” ، فرانسیس Levi’s لاغر خود را با یک کت و شلوار پوشیده از LED عوض می کند و از راه شیری عبور می کند تا برای تماشاگران کنسرت بین کهکشانی تکه تکه کند.

The Artful Escape is 17- برداشت کودک از آنچه در یک گروه راک نوازش می کند

این قلمرو واقعی اپرای فضایی است-بوگی در دوران زیگی با راهنمای اتویچی er در کهکشان – و به دور از بازی های ویدئویی معمولی موضوع اما سپس The Artful Escape محصول یک ویدیوی معمولی نیست بازی ساز ، که توسط جانی گالواترون ، سرپرست گروه راک Aussie Galvatrons طراحی و تصحیح شده است. شما فرانسیس را که مانند عروسک سوپر ماریو توقف حرکت می کند ، در سراسر مناظر مریخ راهنمایی می کنید-چشم اندازهای برفی پر از قارچ های درخشان ، چراغ های خیابان نارنیا ، سیستم های ستاره ای در حال چرخش. همانطور که در حال حرکت و گشت و گذار هستید ، آزاد هستید که هر لحظه با ضربه زدن روی دکمه X ، به یک تکنوازی هارمونیک یا انعطاف پذیر بالا بروید. هر چند وقت یکبار با کاراکتر دیگری دوئیت می کنید و دستورات روی صفحه را دنبال می کنید ، اما هیچ فشاری برای فشار دادن دکمه به برخی از رساناهای محاسباتی وجود ندارد. شما می توانید با توجه به ریتم و سلیقه بازی کنید. گالواترون گفته است ، مهم نیست که چه چیزی را انتخاب کنید ، خوب به نظر می رسد ، زیرا بازی همه چیز را کمی و هماهنگ می کند.

فرار هنرمندانه تصور یک نوجوان ۱۷ ساله از نواختن در یک گروه راک: تعالی موسیقی با ستایش جهانی زیر نورهای داغ مواجه می شود. اما در پشت درخشش ، این یک داستان تأثیرگذار است که چگونه می توان از انتظارات خلاق دیگران خلاص شد. چالش سنتی کمی در اینجا وجود دارد ، اما به عنوان یک فانتزی قدرت چپ ، تعداد کمی از بازی های ویدئویی فوراً شیک یا بسیار لذت بخش هستند.


منتشر شده

در

اپلیکیشن و بازی

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *