نشست کتابخوان اصحاب رسانه در آستارا برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، نشست کتابخوان اصحاب رسانه و سازمان مردم نهاد آرمان شهر فردا به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی، با معرفی ۹ جلد کتاب در حوزه‌های مختلف، پیش از ظهر چهارشنبه در محل فرمانداری شهرستان مرزی آستارا برگزار شد.

نقش نشست‌های کتابخوان در ترویج فرهنگ مطالعه

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار آستارا در این نشست با تبریک هفته کتاب و کتابخوانی و با بیان اینکه برای گسترش فرهنگ مطالعه بین مردم آستارا، با همکاری مسئولان کارهای خوبی انجام گرفته است، اظهار کرد: آستارا دارای ظرفیت‌های خوبی در حوزه کتاب و کتابخوانی است و نشست‌های کتابخوان باید به صورت جدی برگزار شود.

سامان ساسانیان با اشاره به نقش مهم برگزاری نشست‌ها در ترویج فرهنگ مطالعه، افزود: برای گسترش فرهنگ کتابخوانی، به همکاری نهادهای تبلیغی و آموزشی نیاز داریم و باید خانواده‌ها نیز کنار مسئولان اجرایی و تشکل‌ها در این زمینه فعالیت کنند.

عضویت ۲ هزار نفر در کتابخانه‌های آستارا

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی آستارا نیز در ادامه این نشست با بیان اینکه این شهرستان چهار باب کتابخانه با مساحت یک هزار و ۵۰۰ متر مربع دارد، اظهار کرد:  ۴۵ هزار جلد کتاب با ۳۸ هزار عنوان کتاب در کتابخانه آستارا موجود است.

آرزو عباس زاده با اشاره به عضویت دو هزار نفر عضو در کتابخانه‌های آستارا، افزود: به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی، ۲۰۰ نفر به صورت رایگان در کتابخانه‌های آستارا عضو شدند.

در این نشست مهدی حسین نژادی خبرنگار خبرگزاری مهر کتاب عکاسی پیشرفته، رامین بشرویه خبرنگار خبرگزاری ایسنا کتاب هنرهای تجسمی، قاسم خوش سیما کتاب زندگی در یکهزار سال بعد، میثم ربانی خبرنگار خبرگزاری فارس با کتاب از روانشناسی به ادبیات، پیمان ناصری زارع خبرنگار خبرگزاری شبستان کتاب داوری در حقوق خانواده، یوسف هدایتی خبرنگار خبرگزاری ایرنا گزیده اشعار عمران صلاحی و اعضای سازمان مردم نهاد پویندگان آرمان شهر فردا به ترتیب فاطمه محمدی کتاب شکوفه‌های خوش پوش، زهرا عسگری کتاب ناشنیدنی هایی در مورد قدرت و شکوه زن در بیانات مقام معظم رهبری و نورجهان پوراحمدی کتابی با عنوان کتابدرمانی را برای حاضرین معرفی کردند.


منتشر شده

در

گیلان

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *