نرخ مشارکت اقتصادی درزنجان به ۴۹ درصد رسید

نرخ مشارکت اقتصادی درزنجان به ۴۹ درصد رسید
نرخ مشارکت اقتصادی درزنجان به ۴۹ درصد رسید

به گزارش خبرنگار مهر، فتح الله حقیقی ظهر شنبه در جلسه گفتگوی دولت و بخش خصوصی در محل اتاق بازرگانی که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، به سالروز واقعه مهم طبس و شکست آمریکا اشاره کرد و گفت: این روز ماندگار ترین روز در تاریخ نظام جمهوری اسلامی ایران است چرا که در این روز ابهت و قدرت آمریکا شکست.

وی اظهار کرد: این روز ناتوانی دولت آمریکا را به تمام دنیا ثابت کرد و اینکه ملت ایران همیشه سربلند هستند.

استاندار زنجان، گفت: این روز یکی از اتفاقات اولیه بعد از انقلاب بود واین حادثه باعث شد تا عزت و اقتدار ایران بیشتر تثبیت و تقویت شود.

حقیقی سال ۹۸ را سالی بسیار پر ماجرا اعلام کرد و افزود: در سال گذشته توفیقات خوبی در تمام بخش‌های مختلف در سطح کشور و به تبع استان زنجان کسب شد.

وی، ابراز داشت: امروز عمق دشمنی آمریکا به حد اعلای خود رسیده که نشان‌دهنده عجز و ناتوانی آمریکا است و آمریکا به قدری ناتوان است که با آن همه ادعا امروز در پی شیوع بیماری کرونا بدبخت شده است.

استاندار زنجان، با بیان اینکه علاوه بر تدوین نقشه راه، ماموریتی مبنی بر شرح وظایف مدیران در شرایط اقتصادی حاکم در زمان بیماری کرونا و دوران پساکرونا باید مد نظر قرار گیرد، افزود: پیشنهادات مدیران در این شرایط به سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان سپرده شده و نظرات و پیشنهادات بخش خصوصی و اتاق بازرگانی استان به این ماموریت افزوده شود.

حقیقی به شعار سال نامگذاری شده از سوی مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: وظیفه مدیران این است که در حوزه‌های خود، طراح بوده، برنامه‌ریزی کرده و باانگیزه دقیق و سریع کار کنند.

وی با بیان اینکه با وجود تمام مشکلاتی که دشمن ایجاد کرد، توفیقات ارزشمندی در استان حاصل شده است، گفت: ۸۱ جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، دیدار با مسئولان ملی برای حل مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی و کمک به رونق تولید استان، حضور بسیاری از مقامات ملی در استان از توفیقات مهم در سال گذشته بوده است.

استاندار زنجان، تصریح کرد: قرار گرفتن زنجان جزو سه استان امن جهت سرمایه‌گذاری، معرفی زنجان به عنوان شهر جهانی ملیله، بازگرداندن واحدهای تعطیل به چرخه تولید و رشد ۳۷ درصدی متوسط انواع تسهیلات پرداختی از توفیقات مهم دیگر استان در سال گذشته بوده است.

حقیقی با بیان اینکه نرخ مشارکت اقتصادی از ۴۱.۱ به ۴۹.۹ درصد در استان افزایش یافته است، افزود: افزایش نرخ اشتغال نشان می‌دهد واحدهای تولیدی فعالیت خوبی دارند.


منتشر شده

در

زنجان

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *