مونسان: اجلاس جهانی گردشگری نشاطی ویژه به گردشگری ایران تزریق می‌کند

مونسان: اجلاس جهانی گردشگری نشاطی ویژه به گردشگری ایران تزریق می‌کند

 

به گزارش  خبرآنلاین همدان، علی اصغر مونسان روز دوشنبه در چهلمین نشست سالانه اجلاس جهانی گردشگری (UNWTO) در همدان افزود: برگزاری رویداد تبریز ۲۰۱۸ پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی در سالجاری میلادی، جشن های ثبت جهانی آثار ایران، رویداد همدان ۲۰۱۸ پایتخت گردشگری کشورهای آسیایی و چهلمین نشست سالانه اجلاس جهانی گردشگری نشاطی ویژه به گردشگری ایران می دهد تا بیش از پیش ظرفیت های رو به رشد گردشگری را بشناسیم.

وی اظهار داشت: امروز همه کشورها به این نتیجه رسیده اند که گردشگری بهترین ابزار برای توسعه پایدار با کمترین هزینه است و می تواند بیشترین بازدهی را در جهان داشته باشد.
معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور ادامه داد: گردشگری به عنوان صنعتی پویا اهمیتی روز افزون دارد و کشورهای در حال رشد به منظور بهبود درآمد، تعامل سازنده در جهان و استفاده از منابع اقتصادی و اجتماعی به دنبال تقویت این صنعت برای توسعه پایدار هستند.

مونسان افزود: در شرایطی که آمریکا سعی دارد ایران هراسی را در جهان مطرح کند، برگزاری این اجلاس گامی مهم برای معرفی داشته های ایران و ملت ایران به جهانیان است.
وی اضافه کرد: اجلاس آبان ماه یک فرصت بی نظیر برای معرفی کشور در شرایط حاضر است و برای همدان بسیار مهم است تا نام این خطه با یک اسم بین المللی برای جهانیان شناخته شود.

۴۶

منبع : خبر آنلاین


منتشر شده

در

همدان

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *