موعد خداحافظی مشاغل مزاحم محله مسکن مهر دهاقان فرا رسید

 

موعد خداحافظی مشاغل مزاحم محله مسکن مهر دهاقان فرا رسید

 

 

 

به گزارش خبرنگار مهر، همجواری دامداری‌ها با ساکنان مسکن مهر دهاقان از مهم‌ترین چالش‌های ساکنان این منازل بود چراکه وجود این اماکن مشکلاتی همچون بیماری مشترک دام و انسان، ازدیاد حشرات و جولان سگ‌های ولگرد را به همراه داشت که با همکاری و پیگیری مسئولان دهاقان این مشکل نیز در حال برطرف شدن است.

در این ارتباط شهردار دهاقان در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در راستای اجرای بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها و پس از برگزاری جلسات متعدد با مالکین، پیگیری مسئولین شهرستان و خرید زمین‌ها از اداره راه و شهرسازی و توافق با آنان، تخریب دامداری‌های موجود در ضلع شرقی مجموعه مسکن مهر، با حضور اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار آغاز شد.

نادر بدریان دهاقانی ادامه داد: این امر با تلاش و کوشش فراوان مجموعه شورای اسلامی شهر و شهرداری به منظور حفظ سلامتی و افزایش بهداشت منطقه در حال انجام است.

وی تاکید کرد: بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری جلوگیری از ایجاد و تأسیس تمامی اماکن که به نحوی موجب بروز مزاحمت برای ساکنین یا مخالف اصول بهداشت در شهرهاست.

شهردار دهاقان خاطر نشان کرد: شهرداری مکلف است از تأسیس کارخانه‌ها، کارگاه‌ها، گاراژهای عمومی و تعمیرگاه‌ها و دکان‌ها و همچنین مراکزی که مواد محترقه می‌سازند و اصطبل چارپایان و مراکز دامداری و به طور کلی تمام مشاغل و کسب و کارهایی که ایجاد مزاحمت و سروصدا کنند یا تولید دود یا عفونت و یا تجمع حشرات و جانوران نماید جلوگیری نموده و آنها را به خارج از محدوده شهر منتقل نماید.


منتشر شده

در

اصفهان

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *