مورینیو: گرت بیل برای همه یک الگوی عالی است

مورینیو: گرت بیل برای همه یک الگوی عالی است

 

به گزارش “ورزش سه”، تاتنهام در فصل جدید رقابت‌های لیگ اروپا شروع قدرتمندانه ای داشت و توانست هفته گذشته در اولین بازی خود با سه گل از سد تیم لاسک اتریش عبور کند. در همین رابطه شاگردان ژوزه مورینیو فرداشب دومین مسابقه خود را برگزار خواهند کرد و رو در روی آنتورپ بلژیک قرار خواهند گرفت.

ژوزه مورینیو پیش از آغاز بازی فردای تیمش مقابل آنتورپ گفت: ” از آن زمان انجام قرعه‌کشی من در حال آنالیز وضعیت حریفان بوده‌ام و تا جای ممکن بازی های آنتورپ را تماشا کرده‌ام. فکر می کنم که مربی شان کاملاً با سبکی که بازی می‌کنند سازگار است. آنها تیمی فیزیکیژ تهاجمی و البته در ضربات ایستگاهی قدرتمند هستند. می‌توانم بگویم که آنتورپ سخت‌ترین رقیب ما در مرحله گروهی است.

من قصد دارم در مقایسه با بازی آخری که انجام دادیم تغییراتی ایجاد کنم. با وجود این تغییرات می دانم که مسابقه سختی پیش روی ما خواهد بود اما تیمم این قدرت را در اختیار من قرار می‌دهد. از آنجا که دوشنبه در لحظات پایانی شب بازی کردیم و یکشنبه نیز باید به میدان برویم، باید از سیستم چرخشی استفاده کنیم.”

ژوزه مورینیو درباره وضعیت گرت بیل نیز گفت: ” بیل بازی می کند. او تازه به تیم آمده و خیلی سخت تلاش می‌کند. او یک الگوی عالی برای همه است. رفتار او در قالب تیمی باورنکردنی است. فکر می کنم که فردا می‌توانیم گرت را در سطح خوبی ببینیم و امیدوارم که بتواند روند صعودی خود را آغاز کند چراکه خیلی سخت کار می کند.”


منتشر شده

در

اخبار ورزشی, فوتبال

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *