ملی‌پوش والیبال بانوان: با جوان‌گرایی نتیجه گرفتیم

ملی‌پوش والیبال بانوان: با جوان‌گرایی نتیجه گرفتیم
ملی‌پوش والیبال بانوان: با جوان‌گرایی نتیجه گرفتیم

آیتک سلامت، بازیکن تیم باریج اسانس کاشان در گفت‌وگو با ایسنا در مورد وضعیت والیبال بانوان بیان کرد: قرار بود امسال پلی‌آف داشته باشیم اما به دلیل شیوع کرونا این مرحله برگزار نشد و پایان لیگ را از اواخر بهمن اعلام کردند. اکنون هم با توجه به شرایط، در خانه تمرین و آمادگی‌ام را حفظ می‌کنم تا بعد از این بیماری ببینیم که چه مسابقاتی در نظر گرفته می‌شود.

او در مورد وضعیت لیگ برتر در سال ۹۸ گفت: اسپانسرها سرمایه‌گذاری کرده بودند و ۹ تیم در جدول مسابقات حضور داشتند که نکته مثبتی بود اما برخی تیم‌ها  ملی‌پوش نداشتند و بازیکنانشان جوان و بی‌تجربه‌ بودند در نتیجه سطح عملکرد تیم‌شان پایین آمد. البته در نیم‌فصل دوم خیلی بهتر شدند. علاوه بر این امسال بیشتر به جوان‌ترها فرصت بازی داده شد. بیشتر بازیکنان تیم ما هم جوان بودند و نتیجه هم گرفتیم اما حیف که مسابقات نیمه تمام ماند.

این بازیکن در ادامه بیان کرد: وقفه‌ای به خاطر اعزام تیم ملی به انتخابی المپیک در جریان لیگ اتفاق افتاد که اگر آن اعزام نبود، زمان لازم برای برگزاری مرحله پلی‌آف را داشتیم. البته مسابقات انتخابی المپیک خیلی خوب بود و تجربه به دست آوردیم.

سلامت در مورد شرکت در مسابقات انتخابی المپیک گفت: اعزام خوبی بود. تیم ملی بزرگسالان سال گذشته به قهرمانی آسیا اعزام شد و با اینکه نتیجه نگرفت اما مجوز حضور در انتخابی المپیک را به دست آورد. فدراسیون هم با این فکر که تیم ایران به المپیک صعود نمی‌کند به دنبال اعزام تیم جوانان بود تا تجربه کسب کنند. خوشبختانه تجربه خوبی هم بود و مسابقه با بازیکنان بزرگسال کشورهایی چون کره جنوبی و قزاقستان مزیت داشت که تاثیر آن را هم در لیگ دیدیم.

انتهای پیام

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *