ملت ایران از حوادث اخیر سربلند بیرون آمدند

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسین معروفی شامگاه شنبه در یادواره شهدای محله میرخیل کردکوی اظهارکرد: شهدای ما متعلق به یک طایفه و عشیره و قوم نیستند زیرا جان خود که بالاترین دارایی بوده را برای حفظ انقلاب و تمامیت ارضی کشور عزیز ما فدا کردند.

وی افزود: ما برای ثبات نظام مقدس جمهوری اسلامی و برای هر منصب حدود ۷۲ شهید تقدیم کردیم؛ یعنی به ازای هر صندلی مسئولیت، کربلایی در جبهه ها رقم خورده است.

معروفی ادامه داد: شهدا یکی از مولفه های قدرت ایران اسلامی هستند و سلحشوری شهدا، جانبازان و آزادگان عامل بازدارندگی تهدید نظامی دشمن نسبت به ملت ایران است.

وی گفت: ملت ما در حوادث اخیر، فتنه پیچیده و خطرناکی را در مدتی کوتاه نابود کرد و مثل فتنه های قبلی باز هم با سربلندی از این آزمون بیرون آمد.

وی تصریح کرد: امروز زمان آزمون نخبگان است اینجاست که نخبگان ما مسئولیت دارند تا خود را نوکر حقیقی مردم کنند.

معروفی افزود: مردم ما در هفته گذشته حماسه آفریدند، شاید به لحاظ معیشتی در تنگنا هم بوده باشند اما به عشق امام خود و جامعه خود آمدند و ما را یاد جمله امام راحل (ره) انداختند که فرمود «این ملت از امت صدر اسلام برتر است».

وی اضافه کرد: اعتراض در چارچوب قانون حق همه است اما معترض آشوب نمی کند و اموال عمومی را به آتش نمی کشد و به مردم به خوبی صفوف خود را آشوبگران جدا کردند.

معروفی بیان کرد: کسانی که امروز در زمین دشمن بازی می کنند و نگاهشان به خارج از کشور است باور به «ان تنصرالله ینصرکم» ندارند.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *