مصرف انواع فرآورده‌های نفتی در اردبیل افزایش یافت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از استان اردبیل، سید حجت مدنی اظهار کرد: نزدیک به ۷۷۰میلیون لیتر انواع فرآورده‌های نفتی در استان اردبیل در ده‌ماهه گذشته سال‌جاری توزیع شده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، افزایش یک درصدی داشته است.
وی افزود: با توجه به ذخیره سازی مناسب در انبارهای نفت منطقه اردبیل، برای تامین سوخت مطمئن مراکز صنعتی، تولیدی، مجاری عرضه سوخت، کشاورزان و ناوگان حمل و نقل، امادگی کامل وجود دارد.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل بیان کرد: در ده‌ماهه سال‌جاری مقدار ۱۷۰ میلیون مترمکعب سی، ان، جی در استان اردبیل مصرف شده که نسبت به سال قبل ۰/۴ درصد کاهش یافته است و مقدار مصرف بنزین موتور با ۷ درصد رشد و همچنین مصرف نفت سفید با کاهش ۳۱ درصدی در این مدت همراه بوده است.

کاهش ۳ درصدی مصرف نفت گاز بدون نیروگاه

مدنی ادامه داد: بر این اساس مصرف نفت گاز بدون نیروگاه نیز با کاهش ۳ درصدی روبه‌رو بوده که این افت مصرف مربوط به کم شدن فعالیت بخش کشاورزی در فصل زمستان است.
 
وی در مورد مصرف گاز مایع در منطقه اردبیل نیز افزود: مقدار مصرف گاز مایع جهت مصرف خانگی در طول ده‌ماه گذشته سال ۹۸ نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۷ درصد کاهش یافته که این کاهش نیز مربوط به توسعه خطوط لوله گاز در روستاها است.
مدنی با اشاره به این‌که متوسط تامین و توزیع سوخت مایع روزانه، مقدار ۲ میلیون و ۵۰۰ هزارلیتر بوده است، از کارکنان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل در جهت تلاش برای سوخت‌رسانی به مصرف‌کنندگان و جایگاه‌های استان، تقدیر و تشکر کرد.

۴۶


منتشر شده

در

اردبیل

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *