مشارکت بالای مردم در انتخابات تهدیدات دشمن را کمرنگ خواهد کرد

به گزارش خبرنگار مهر، جشن میلاد حضرت زهرا و هفته گرامیداشت مقام زن، پیش از ظهر چهارشنبه با حضور علی اصغر قاسمیان فرماندار شهرستان، حجازی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهاقان و جمعی از مسئولین دانشگاه و دانشجویان این واحد دانشگاهی در سالن سالن شهید بشارت دانشگاه برگزار گردید.

فرماندار شهرستان دهاقان در این جشن ضمن تبریک هفته گرامیداشت مقام زن، با اشاره به یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بیان داشت: ما در نظام جمهوری اسلامی ایران زندگی می‌کنیم که یک نظام مردم سالاری دینی است.

علی اصغر قاسمیان افزود: این نظام به رهبری امام راحل عظیم الشان شکل گرفت به عنوان جمهوری اسلامی و شهدای زیادی را برای این نظام تقدیم کردیم همچون سردار سر افراز سپهبد سلیمانی و شهدای دیگر تا این نظام مردم سالاری دینی استمرار پیدا کرده است.

وی ادامه داد: یکی از جایگاه‌ها که این نظام خود را به عنوان یک نظام مردم سالاری دینی نشان داده است انتخابات است. انتخاباتی که همیشه برای ما مهم بوده است و مهم خواهد بود.

فرماندار دهاقان تصریح کرد: انتخابات از ابعاد مختلف برای ما مهم است که یکی از این ابعاد انتخابات و مشارکت مردم در چارچوب امنیت ملی می‌باشد.

قاسمیان افزود: مقام معظم رهبری فرمودند که برگزاری پرشور انتخابات و حضور همگانی مردم در پای صندوق‌های رأی تضمینن کننده امنیت مردم خواهد بود زیرا دشمنان از پشتوانه مردمی نظام بیش از امکانات تسلیحاتی آن هراس دارند.

وی ادامه داد: ایشان تاکید کرده‌اند که هر کس ایران عزیز را دوست دارد و در پی حل مشکلات است باید در پای صندوق‌های رأی حضور یابند و عزم و اقتدار ایرانیان را به منصه ظهور برسانند.

قاسمیان به اشاره به دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: در نظام‌های مردم سالار، مشارکت سیاسی بالای مردم می‌تواند تولید قدرت ملی کند و توانایی لازم را برای بی اثر کردن آسیب‌ها و تهدیدها برای کشورمان افزایش دهد.

وی ادامه داد: موضوع دوم افزایش درجه اقتدار و مقبولیت نظام سیاسی است و هر چقدر پشتوانه مردمی نظام افزایش پیدا کند درجه اقتدار ما در عرصه‌های بین المللی افزایش پیدا می‌کند.

فرماندار دهاقان از دیگر دستاوردهای انتخابات به ارتقا ثبات سیاسی اشاره کرد و افزود: با مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ثبات سیاسی نظام ارتقا پیدا می‌کند.

وی بیان کرد: ما در شرایطی هستیم که دشمنان قسم خورده‌ای داریم و خواهیم داشت و اگر در انتخابات مشارکت مردم بالا باشد تهدیدات دشمنان کمرنگ می‌شود.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *