مسخره ام نکنید، همیشه عاشق اتلتیکو بودم و هستم

مسخره ام نکنید، همیشه عاشق اتلتیکو بودم و هستم

 

به گزارش “ورزش سه”، آلوارو موراتا فوتبالش را از تیم های پایه اتلتیکو شروع کرد و سپس به رئال مادرید پیوست. او در رئال مادرید دو قهرمانی چمپیونزلیگ را هم تجربه کرد ولی ژانویه ۲۰۱۹ بود که به اتلتیکو مادرید بازگشت. از زمان جدایی از آکادمی اتلتیکو، او پیراهن رئال، یوونتوس و چلسی را به تن کرد و بالاخره به باشگاه کودکی هایش برگشت.

دوران حضور موراتا در اتلتیکو هم کوتاه بود و تابستان امسال به یوونتوس پیوست. ویدیوهای زیادی از معارفه های موراتا در باشگاه هایش به نشانه تمسخر او در شبکه های اجتماعی منتشر می شود. او در تمام ویدیوها می گوید از کودکی رویای بازی در آن تیم را داشته است.

ستاره اسپانیایی در مصاحبه با کوپه گفت:« برایم مشاهده این ویدیوها ناراحت کننده است. ببینید، من قدردان تمام باشگاه هایی هستم که برای شان بازی کرده ام ولی هر کسی از کودکی هوادار یک تیم است و من هم از کودکی هوادار اتلتیکو بودم. همیشه عاشق این تیم بوده ام و خواهم ماند. همین حالا که در یوونتوس هستم، تمام بازی های اتلتیکو را تماشا می کنم و برای گل هایش فریاد می کشم تا جایی که طاقت همسرم هم تمام شده است.

دلیل جدایی ام از اتلتیکو ساده بود. من در ایده های دیه گو سیمئونه جای ثابتی نداشتم و شرایط را در یوونتوس مهیا دیدم. خانواده ام در مادرید راحت بودند اما بازگشت به یوونتوس از لحاظ فوتبالی بهترین راه حل برایم بود.»


منتشر شده

در

اخبار ورزشی, فوتبال

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *