مرکز خیریه امید صباح ۱۵۰۰۰ بسته معیشتی در گلستان توزیع می‌کند

به گزارش خبرآنلاین از آزادشهر، میردوست رضویان ظهر امروز در مراسم اهدای بسته‌های معیشتی به نیازمندان در مجموعه صنعتی صباح اظهار کرد: با حضور ائمه جمعه شیعه و سنی شهرستان‌های آزادشهر و گنبدکاووس، فرماندار شهرستان آزادشهر، مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گلستان ۱۵ هزار بسته معیشتی توسط «مرکز خیریه امید صباح» گلستان تهیه و بین نیازمندان استان گلستان توزیع می‌شود.
وی تصریح کرد: برای سهولت انجام کار این مرکز در کل شهرها و روستاهای استان گلستان افراد امین و معتمد به عنوان بازوان خیریه  انتخاب کرده تا آنها ضمن شناسایی افراد نیازمند این بسته‌ها را بین آنها توزیع کنند.
مدیر اجرایی مرکز خیریه امید صباح گلستان با اشاره به فعالیت‌های خیرخواهانه این مرکز از سال ۱۳۹۳ ادامه داد: یکی از کارکردهای اصلی این خیریه کمک به معیشت افراد نیازمند و حمایت از بیماران خاص است که بیشترین فعالیت را در این زمینه انجام داده است.

* تاکنون ۱۰ هزار بسته غذایی به ارزش ۱۵ میلیارد ریال بین نیازمندان توزیع شده است
وی با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا سبب ایجاد مشکلات معیشتی بسیاری از خانواده‌های نیازمند شده است، خاطرنشان کرد: در ایام فروردین و آغاز سال جدید و با توجه به شیوع بیماری کرونا و مشکلات معیشتی برای بسیاری از خانواده‌ها این مرکز اقدام به تهیه ۱۰ هزار بسته غذایی کرد و آن را بین نیازمندان توزیع کرد که ارزش ریالی این بسته‌ها یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برآورد شد.

۴۸

منبع : خبر آنلاین


منتشر شده

در

گلستان

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *