مردم چهارمحال و بختیاری ۱۷ میلیارد تومان به مراکز نیکوکاری کمک کردند

مردم چهارمحال و بختیاری ۱۷ میلیارد تومان به مراکز نیکوکاری کمک کردند
مردم چهارمحال و بختیاری ۱۷ میلیارد تومان به مراکز نیکوکاری کمک کردند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ، علی ملک پور بیان کرد: مراکز نیکوکاری توسط مردم هر منطقه در راستای شناسایی نیازمندان، شناسایی و جذب خیران و جمع‌آوری کمک‌های مردمی و توزیع آن بین نیازمندان در کوتاه‌ترین زمان ممکن با شعار مردم برای مردم راه‌اندازی می‌شوند.
وی بابیان اینکه کمک‌های نقدی و غیر نقدی پرداختی مردم استان در زمینه احداث مسکن، تأمین جهیزیه، تأمین هزینه‌های درمان مددجویان و نیازمندان، اشتغال و خودکفایی و تأمین هزینه‌های تحصیلی نیازمندان هزینه می‌شود افزود: از این مجموع ۲ میلیارد و ۳۷۰ میلیون تومان کمک‌های نقدی و ۱۳ میلیارد و ۶۴۶ میلیون تومان کمک‌های غیرنقدی است.
مدیرکل کمیته امداد استان با اشاره به فعالیت ۷۵ مرکز نیکوکاری در استان ادامه داد: کالاهای غیرنقدی پس از انجام مراحل ضدعفونی در کوتاه‌ترین زمان در اختیار مددجویان قرار می‌گیرد.
ملک پور بابیان اینکه مردم می‌توانند با هر نوع تخصصی از جمله تدریس، ارائه خدمات در زمینه‌های مختلف از جمله امور ساختمانی، بهداشت و درمان و سایر تخصص‌ها در راستای کمک به نیازمندان به مراکز نیکوکاری مراجعه کنند گفت: سال گذشته مردم استان یک میلیارد و ۱۳۵ میلیون تومان به نیازمندان خدمات رایگان ارائه کرده‌اند.

۴۸

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *