مردم در انتخابات اسفندماه به توصیه‌های علما توجه کنند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عسگر دیرباز ظهر یکشنبه در مراسم قرائت زیارت ازبعید در تکاب با اشاره به حساس بودن این دوره از انتخابات به دلیل شرایط موجود در کشور افزود: مردم در این دوره از انتخابات نسبت به مسایل قومیتی و نیز افراد تفرقه افکن هوشیار بوده و به توصیه های علما توجه کنند، چرا که علما بدون توجه به ملاحظات جناحی و تنها بر اساس معیارهای نظام و توصیه مقام معظم رهبری معیارها را بیان می کنند.

وی با بیان اینکه با توصیه به مسئولان استان در زمینه ورود برخی افراد به مسایل قومیتی و تفرقه افکن در آستانه انتخابات عنوان کرد: مسئولین با هوشیاری و ورود به موقع اجازه ندهند صبر مردم تمام شود.

حجت الاسلام دیرباز با بیان اینکه انقلاب اسلامی برگرفته از مکتب عاشورا است اظهارداشت: سفارش پیامبر اسلام (ص) نسبت به اهل بیت (ع) و قرآن در انقلاب اسلامی عملی شد، رسالت خانواده ها و مسئولان به نسل جدید بیان و انتقال مفاهیم دینی و انقلابی است.

نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری در ادامه به ذکر ویژگی های اخلاقی حضرت محمد(ص) پیامبر مهربانی ها و حضرت امام حسن مجتبی (ع) پرداخت و گفت: پیامبر (ص) تنها الگو و اسوه برای مردمان آن زمان و انسان‌های عصر خود نبود بلکه الگویی برای همه اعصار و انسان‌ها هستند و بهره گیری از این الگو برای جوانان و مردم ضروری است.

۲۸ صفر سالروز رحلت جانگداز حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ص) در سال ۱۱ هجری قمری و بنا به قول معروف سالروز شهادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) در سال ۴۹ هجری قمری است.


منتشر شده

در

آذربایجان غربی

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *