مرحله اول ممیزی شرکت توزیع نیروی برق اردبیل پایان یافت

مرحله اول ممیزی شرکت توزیع نیروی برق اردبیل پایان یافت

 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از استان اردبیل، در جلسه اختتامیه این ممیزی ابتدا معاون منابع انسانی شرکت سخن خود را با جمله هایی از کتاب معجزه ۶ سیگما آغاز کرد اگر به من بگویی فراموش می کنم ، اگر به من نشان دهی به خاطر می سپارم و اگر در گیرم کنی آن را درک می کنم سبحانی گفت: ممیزی مرحله اول این فرصت را برایمان فراهم کرد که برای مرحله دوم ممیزی آماده باشیم.

سپس دکتر بهرامی فرسر ممیز شرکت توف نورد گفت : خوشحالیم از اینکه کارکنان شرکت توزیع نیروی برق استان با عزم و جزم قوی توانسته اند در حوزه ریسک ها و فرصت ها ورود پیدا کنند و با رویکرد مبتنی بر ریسک توانسته اند ریسکهای خود را شناسایی کنند.

وی افزود در فرایند ممیزی اسناد و مستندات بررسی شد که این اسناد به روز رسانی و متناسب با الزامات جدید تهیه شده بود.

دکتر بهرامی فر عنوان کرد: از نظر تیم ممیزی آمادگی لازم در کارکنان شرکت جهت حضور ممیزی مرحله دوم وجود دارد و در اولین فرصت می شود برای صدور گواهینامه اقدام نمود.

سپس مدیر عامل شرکت با تقدیر از گزارش کامل و جامع دکتر بهرامی فر گفت :همکاران از این ممیزی به عنوان فرصت بهبود جهت انجام فرآیند های کاری استفاده کنند.

محمدی افزود : انشالله مواردی که دکتر بهرامی فر مطرح کردند با دید فرصت بهبود نگاه خواهیم کرد و موارد خواسته شده را با جدیت رعایت خواهیم کرد.

۴۶

منبع : خبر آنلاین


منتشر شده

در

اردبیل

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *