مراسم تجلیل از هم عهدان کردستانی شهید سلیمانی برگزار شد

مراسم تجلیل از هم عهدان کردستانی شهید سلیمانی برگزار شد
مراسم تجلیل از هم عهدان کردستانی شهید سلیمانی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی سپاه بیت المقدس کردستان، در جوار مزار شهدای گمنام دانشگاه کردستان از هم عهدان کردستانی شهیدسلیمانی در طرحی با همین نام تجلیل به عمل آمد.

سردار سید صادق حسینی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در این مراسم بیان کرد: عامل قدرت و برتری ما سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و دیگر شهیدان در این جهان که پر از نیرنگ، به شمار می روند.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: ارزش کار شما بسیجیان بالاتر از تقدیر من است، پایدارتر از آبیدر و هم سطح دماوند است تا رسیدن به قله اصلی یعنی قرب الهی است.

سردار حسینی بیان کرد: شاهد حادثه‌ای در جهان هستیم که همه قدرت، تجهیزات، علم، دانش و توان پزشکی و همه را درهم نوردیده و انسان را تسلیم خود کرده است که این یعنی انسان باید به معنویت و اصل خود برگردد.

وی گفت: جوانان و دانشجویان ما خودجوش و به صورت جهادی از همان روزهای اولیه آمدند و در تمام مراحل کمک حال بودند و حتی بیشتر از حد توان و انتظارشان کمک کردند و برای مهار این بحران در کشور و برای کنترل این موضوع به پا خواستند.

وی گفت: سپاه هم در ابعاد مختلف همه ظرفیت‌های خود را به کار بسته و در حال خدمت است که در رزمایش سراسری کمک مومنانه هم که تشکیل شده است برای بهداشت، معیشت و تغذیه، فاصله گذاری اجتماعی و خدمت در عرصه مجازی و رسانه‌ای اقدامات خوبی آغاز شده است.

سردار حسینی افزود: مرحله اول رزمایش و کمک مومنانه در آغاز رمضان در استان توزیع می شود تا نیازهای مردم حاشیه و مردم نیازمند تامین شود.

وی گفت: قدرت‌های برتر دنیا تسلیم شدند و تلفاتشان بیشتر بوده و حتی تعدادی از افراد مبتلا در سنین مختلف کهن سالی را رها کردند، حتی رسانه‌های معاند و بیگانه هجمه سنگین بر نظام جمهوری اسلامی وارد کردند، ولی در نهایت قدرت مردمی و نرم جمهوری اسلامی ایران بود که توانست ویروس را مهار کرد.

سردار حسینی بیان کرد: همه کشور باید تقدیر شود و باید سر ادب و احترام برای مردم فرود آورد و از زحماتشان تشکر کرد و اقدامات دانشجویان را ارج ویژه می‌نهیم به پاس تمام خدماتشان در این روزهای سخت که بی منت و بی هیچ چشم داشتی خالصانه خدمت کردند.


منتشر شده

در

کردستان

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *