مراجعات پزشکی قانونی شهرستان گناوه افزایش یافت

 

مراجعات پزشکی قانونی شهرستان گناوه افزایش یافت

مراجعات پزشکی قانونی شهرستان گناوه افزایش یافت

به گزارش خبرنگار مهر، اسماً امیریان عصر جمعه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پزشکی قانونی شهرستان گناوه تنها مرکز پزشکی قانونی در شمال استان بوشهر است که با حداقل نیروی انسانی توفیق ارائه خدمت به مردم شریف شهرستان‌های شمالی استان و حومه را دارد.

رئیس پزشکی قانونی شهرستان گناوه با بیان اهمیت تکمیل و تجهیز ساختمان پزشکی قانونی گناوه و تأمین نیروی انسانی این مرکز گفت: تکمیل و تجهیز ساختمان پزشکی قانونی گناوه و تأمین نیروی انسانی از نیازهای واقعی و مهم این مرکز جهت خدمت رسانی به مردم این منطقه است.

وی اضافه کرد: عملیات ساخت ساختمان پزشکی قانونی گناوه از سال ۹۷ با بودجه ملی شروع شده است و در حال حاضر حدود ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی گفت: امیدواریم با همت مسئولان شهرستان و استان و با تأمین منابع مالی ساختمان در خور شأن و شایسته مردم شریف شمال استان تکمیل و مورد بهره برداری قرار گیرد.

امریان یادآور شد: از دغدغه‌های فکری ما و همکاران در پزشکی قانونی کشور و استان انجام معاینات و بررسی‌ها به صورت دقیق، به موقع، مطابق با قانون و علوم روز پزشکی انجام شود.

رئیس پزشکی قانونی شهرستان گناوه اضافه کرد: در سال ۹۸ حدود ۳ هزار پرونده ورودی به این مرکز داشته‌ایم که کار کارشناسی و علمی مطابق با قانون بر این پرونده‌ها در سریع‌ترین زمان ممکن جهت کمک به مراجع قضائی به منظور اجرای بهتر عدالت انجام شد.

وی ادامه داد: به طور کلی آمار مراجعات پزشکی قانونی شهرستان گناوه در سال ۹۸ نسبت به سال ۹۷ افزایش داشت.

امیریان خاطرنشان کرد: مهمترین موضوعات این پرونده‌ها ضرب و جرح، سقط جنین، صدور مجوز دفن، تصادفات، تعیین علت فوت، تعیین نقص عضو، بررسی تخلفات در حرفه‌های پزشکی و پیراپزشکی بوده است.

رئیس پزشکی قانونی شهرستان گناوه خاطرنشان کرد: به دلیل عدم وجود سالن تشریح و پرسنل متخصص تعدادی از معاینات خاص در خصوص فوتی‌ها و مراجعین در مرکز استان انجام می‌شود.


منتشر شده

در

بوشهر

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *