مدافعان سلامت فداکارانه در مسیر مبارزه با کرونا نقش آفرینی کردند

مدافعان سلامت فداکارانه در مسیر مبارزه با کرونا نقش آفرینی کردند
مدافعان سلامت فداکارانه در مسیر مبارزه با کرونا نقش آفرینی کردند

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان کردستان، آیت الله سیدمحمد حسینی شاهرودی در جمع روسا و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی استان که به مناسبت هفته سلامت برگزار شد، با تشکر و قدردانی از رشادت ها و ایثارگری های کادر بهداشت و درمان در مقابله با بیماری کرونا، اظهار داشت: انسان در مراحل مختلف رشد و تکامل خود با آزمون های پی در پی الهی مواجه می شود که نقش تاثیر گذاری بر رشد و سعادت و کمال او دارد و شیوع بیماری کرونا یکی از این آزمون های الهی است.

وی با بیان اینکه برخورد، صبر و انعطاف انسان ها در برابر آزمایشات الهی متفاوب است، افزود: با وجود تمام سختی ها و فشارهای مضاعف وارده بر کادر بهداشت و درمان، مدافعان سلامت فداکارانه ارائه خدمت کرده و در مسیر مبارزه با کرونا مجاهدانه نقش آفرینی کردند.

نماینده ولی فقیه در کردستان به همکاری سازمان ها و ارگان های مختلف استان در مبارزه با کرونا اشاره کرد و ادامه داد: نوعدوستی، اتحاد و همبستگی مردم سرزمین‌مان بیش از هر زمان چهره واقعی خود را نشان داده و این قطعاً در تاریخ ایثارگری و رشادت های کشورمان ثبت خواهد شد.

ایت الله حسینی شاهرودی با اشاره به شکست ادعاهای آمریکا و کشورهای اروپایی در برابر بیماری کرونا، یادآور شد: این کشورها همبستگی و پیوستگی ملت ما را بارها مورد هدف قرار دادند اما مردم شریف و همیشه در صحنه کشورمان بیش از گذشته دوستی و همدلی خود را به نمایش گذاشتند.

رئیس علوم پزشکی کردستان نیز در این دیدار با اشاره به حمایت های بی دریغ، همگامی و همدلی مردم استان، بیان کرد: حمایت های همه جانبه مردم بود که سختی مسیر پر مشقت پیشگیری و مقابله با بیماری کووید ۱۹ را بر تلاشگران عرصه سلامت هموار کرد.

فرزین رضاعی ضمن اشاره به تلاش رسانه‌های معاند در ایجاد توطئه و شایعه پراکنی در مورد ویروس کرونا، گفت: حرکت خود جوش، حمایت بی‌نظیر و همبستگی مثال‌زدنی مردم استان برای مقابله با کرونا، توطئه‌ها و شایعات بی اساس را خنثی کرد.

وی در ادمه به غربالگری بیماری کرونا به عنوان یکی از اقدامات بی نظیر نظام سلامت در مبارزه با کرونا اشاره کرد و اظهار داشت: هم اکنون شش هزار نفر از مردم استان در قرنطینه خانگی به سر می بردند و همکاران ما روزانه وضعیت آنها را پیگیری می کنند.


منتشر شده

در

کردستان

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *