محمدی‌راد: احتمالا تا ۱۰ روز خبری از بازی‌های والیبال نباشد

رحمان محمدی‌راد در گفت و گو با ایسنا،‌ درباره باخت غیر منتظره تیم والیبال سپاهان اصفهان مقابل راهیاب ملل مریوان، توضیح داد: واقعا بازی قابل انتقادی را از خودمان به نمایش گذاشتیم، در واقع اصلا بود و نبودمان در زمین فرقی نمی‌کرد. با این حال مقصر اصلی این عملکرد ضعیف بنده هستم که سعی می‌کنم دیگر چنین شرایطی برای تیم وجود نداشته باشد. 

او ادامه داد: متاسفانه نتوانستم تیم را از نظر ذهنی برای این مسابقه آماده کنم و اصلا مانند بازی‌های دیگر جنگنده در زمین حاضر نشدیم. حقیقت این است که تیم ما از نظر ذهنی خسته بود و آماده بازی کردن نبودیم. همه تلاش خودم را کردم که تیم به لحاظ ذهنی ریکاوری شود، اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد که من مقصر هستم. 

سرمربی تیم والیبال سپاهان اصفهان، در مورد احتمال لغو مسابقات لیگ‌برتر به دلیل شیوع ویروس کرونا نیز گفت: به نظر من اگر بخواهیم در مورد گذشته لیگ صحبت کنیم درست نیست. امیدوارم در جلسه‌ای که قرار است امروز به میزبانی سازمان لیگ برگزار شود، تصمیم قابل قبولی در مورد ادامه یافتن لیگ اتخاد کنند چون حس می‌کنم در سال جاری خانواده والیبال واقعا خسته شده‌اند. 

او در پاسخ به این سوال که آیا به مسئولان باشگاه‌ها اعلام کرده‌اند که فعلا مسابقات را برگزار نکنند؟ توضیح داد: نه تنها به باشگاه سپاهان بلکه به همه باشگاه‌ها گفته‌اند که فعلا بازی‌ها باید ۱۰ روز تعطیل شوند. به دلیل خستگی تیم‌ها هم به نظرم باشگاه‌ها بازیکنان خود را برای مدتی به مرخصی بفرستند. ما نیز قرار بود از مریوان مستقیما برای بازی با ارومیه راهی ارومیه شویم ولی بخاطر این تعطیلی ۱۰ روزه‌ای که اعلام کردند،‌ با اتوبوس طی سفری ۱۵ ساعتی به اصفهان برگشتیم.

محمدی‌راد افزود: با توجه به این شرایط، فکر می‌کنم که علی الحساب تا ۱۰ روز خبری از بازی‌ها نباشد و باید منتظر باشیم تا نتیجه جلسه امروز در سازمان لیگ مشخص شود. 

انتهای پیام


منتشر شده

در

اخبار ورزشی

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *