محرومیت زدایی از ایلام نیازمند مدیران مردمی است

 

محرومیت زدایی از ایلام نیازمند مدیران مردمی است
محرومیت زدایی از ایلام نیازمند مدیران مردمی است

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جمال شاکرمی ظهر شنبه در دیدار با مدیرکل کمیته امداد استان ایلام با اشاره به اینکه کمیته امداد ایلام چنین مدیرانی دارد، افزود: در طول سال‌های گذشته همکاری‌های بسیار خوبی بین این دو دستگاه خصوصاً در زمینه ساخت مسکن وجود داشته است و امیدواریم با مدیریت جدید این نهاد این همکاری‌ها بیشتر شود.

وی افزود: در طول سالهای گذشته با همکاری سپاه و کمیته امداد همکاری‌های بسیار خوبی خصوصاً در زمینه تأمین مسکن نیازمندان وجود داشته که امیدواریم با مدیریت جدید کمیته امداد این استان این همکاری‌ها بیشتر شود.

سردار شاکرمی تصریح کرد نمونه خوب این همکاری‌ها پروژه ساخت بیش از ۶۰۰ واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد این استان به صورت مشترک توسط این دو دستگاه بوده که عمده این واحدهای مسکونی نیز به مددجویان واگذار شده‌اند.

رفع محرومیت‌ها از استان ایلام نیازمند مشارکت همه دستگاه‌ها

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام نیز در این دیدار گفت: رفع محرومیت‌ها از استان ایلام و برطرف شدن مشکلات نیازمندان این استان نیازمند مشارکت دستگاه‌های گوناگون است.

قنبر موسی نژاد بیان کرد: بین کمیته امداد و سپاه در زمینه‌های محرومیت زدایی همکاری‌های خوب و موثری وجود دارد و این همکاری‌ها همچنان ادامه خواهند داشت.

وی افزود: عمده این همکاری‌ها در زمینه‌های عمرانی و پروژه‌های خدمت رسانی بوده که تأمین مسکن برای نیازمندان این استان در سال‌های اخیر از جمله این همکاری‌ها بوده است.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام با عنوان اینکه ظرفیت‌های بسیار خوبی برای محرومیت زدایی از این استان وجود دارد گفت: برخی دستگاه‌های انقلابی از جمله کمیته امداد، سپاه و بنیاد مسکن می‌توانند در این زمینه تعامل بیشتری با هم در زمینه خدمت رسانی به محرومان استان داشته باشند.

موسی نژاد به زمینه‌های مشترک همکاری بین کمیته امداد و سپاه اشاره کرد و گفت: یکی از این زمینه‌ها می‌تواند در زمینه تکمیل پروژه‌های نیمه ساخت عمرانی بوده که امیدوارم به زودی با همکاری این دو دستگا ه انجام و در اختیار مددجویان قرار گیرند.

وی شناسایی میزان محرومیت‌ها را لازمه و مقدمه محرومیت زدایی عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه این نهاد در زمینه شناسایی میزان دقیق سطح محرومیت‌ها تجربه‌های تخصصی دارد آمادگی داریم این تجربیات را در اختیار دستگاه‌های دیگر قرار دهیم.


منتشر شده

در

ایلام

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *