محدودیت های تردد در جاده های ایلام اعمال می شود

محدودیت های تردد در جاده های ایلام اعمال می شود
محدودیت های تردد در جاده های ایلام اعمال می شود

سرهنگ رضا همتی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای مصوبات ستاد استانی مبارزه با ویروس کرونا و صدور ابلاغیه برای شهروندان مبنی بر عدم حضور در مناطق تفریحی متاسفانه تعدادی از مردم بدون هیچ‌گونه حساسیتی نسبت به اپیدمی ویروس کرونا، در روز پنج شنبه و جمعه در دامان طبیعت و تفرجگاه‌ها در حال گشت و گذار بودند.

وی افزود: دیروز طی بازدید استاندار در بعضی محورها از مناطق تفریحی و گردشگری استان متاسفانه تعدادی از مردم عزیز به توصیه‌های پیشگیرانه مسئولان توجه نکرده و به راحتی در کنار هم تجمع کرده بودند و این موضوع بسیار نگران کننده است.

همتی زاده افزود: با توجه به اینکه حفظ سلامت و صیانت از شهروندان برای مسئولان از اهمیت ویژه ای برخوردار است لذا از امروز با خودروهایی که طرح فاصله گذاری اجتماعی را رعایت نکنند برابر مقررات با آنها رفتار می‌شود.

وی تصریح کرد: هرگونه تردد برای خودروهایی غیر بومی به داخل استان ممنوع بوده و خودروهای درون استانی تا اطلاع ثانوی از ترددغیر ضروری در جاده‌ها خودداری کنند.

وی خاطر نشان کرد: از امروز با حضور واحدهای گشتی پلیس راه، تمامی گلوگاه‌ها و مبادی ورودی و خروجی استان را کنترل و از تردد خودروهایی که طرح فاصله گذاری اجتماعی را رعایت نکنند جلوگیری می‌شود.

رئیس پلیس راه استان ایلام یادآور شد: تمامی دوربین‌های ثابت ثبت تخلف در محورهای مواصلاتی استان فعال شده و تخلفات مربوط به عدم رعایت مقررات قانونی در خصوص ترددهای غیر ضروری را اعمال قانون می‌کند.


منتشر شده

در

ایلام

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *