مجلس یازدهم کلید تحقق دولت جوان، کارآمد و انقلابی است

حجت الاسلام احمد سالک در گفتگو با مهر، با تقدیر از حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه امسال اظهار داشت: مردم علیرغم همه دغدغه‌ها و مشکلاتی که دارند در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه امسال پرشورتر از همیشه حاضر شدند و ما مسؤولان باید قدردان چنین مردمی باشیم.
وی در ادامه با بیان اینکه مردم دغدغه‌های معیشتی و مشکلات اقتصادی زیادی دارند، تصریح کرد: علیرغم اینکه شاهد مشکلاتی در کشور هستیم اما ملت شریف ایران ثابت کرده‌اند همواره پشت نظام مقدس اسلامی و ولایت و رهبری هستند و فارغ از هر قشر و صنف و جناحی که دارند همواره در صحنه حاضر بوده و اجازه سو استفاده دشمنان از مشکلات را نداده‌اند.
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: حضور مردم حجت را بر مسؤولان تمام کرده است و اکنون این مسؤولان هستند که باید بسترهای لازم برای حل مشکلات مردم را فراهم آورند و به دغدغه‌های مردم اهمیت بیشتری بدهند.
حجت الاسلام سالک با اشاره به همزمانی چهلمین روز شهادت حاج قاسم سلیمانی با ۲۲ بهمن ماه، اظهار کرد: خون شهید حاج قاسم سلیمانی امسال یک ظرفیت و توان و قدرت بیشتری به انقلاب اسلامی بخشیده است و شاهد بروز این ظرفیت در حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن بودیم و قطعاً این خروش و حضور مردم را در دوم اسفندماه نیز شاهد خواهیم بود.
وی حضور مردم در صحنه‌های مختلف از جمله انتخابات را دارای پیام وحدت و انسجام ملت ایران حول محور نظام مقدس اسلامی و رهبر معظم انقلاب دانست و تصریح کرد: انتخابات دوم اسفندماه کلید تحقق دولت جوان انقلابی و کارآمد و حلال مشکلات خواهد بود، به همین دلیل است که حضور مردم در این انتخابات می‌تواند دشمن شکن و باعث ناامیدی دشمنان از به ثمر نشستن توطئه‌های آنان شود.
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت انتخاب اصلح از سوی مردم، عنوان کرد: انتخاب افراد توانمند، دلسوز، پاک دست و انقلابی برای حضور در مجلس شورای اسلامی قطعاً گره گشای مشکلات کشور خواهد بود و اثر این رأی و انتخاب صحیح به مردم باز خواهد گشت.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *