مثلث اقتصاد، فرهنگ و فناوری توسعه را رقم می زند

محمدرضا بهمنی در حاشیه دومین نمایشگاه ملی توسعه کسب و کارهای فرهنگی در فضای مجازی، در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: تحولات بسیاری در عرصه فعالیت‌های فرهنگی در جهان امروز رخ داده است که این نگاه با رویکرد کودک و نوجوان می‌تواند منجر به تجزیه و تحلیل بخش فرهنگ در فضای مجازی در چارچوب تئوری‌ها و مفاهیم دانش اقتصادی و فناوری شود و اتفاقات خوبی را رقم زند.

وی اقتصاد فرهنگ را در جهت بهبود مدیریت اقتصادی فعالیت‌های فرهنگی دانست و افزود: استان اصفهان به عنوان نماد افتخار آمیز نسبت اقتصاد و فرهنگ در بهبود فعالیت‌های فرهنگی به ویژه با رویکرد کودک ونوجوان پیشرو بوده است.

رئیس مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه نقطه عطف اقتصاد فرهنگی، خلاقیت است، تصریح کرد: با نگاه توسعه محور در دوره‌ای که بین فرهنگ و هنر فاصله‌ای ایجاد شده می‌توان با بهره گیری از فناوری‌های جدید و شناسایی و بها دادن به مخاطب جهانی از این دوران برزخی عبور کرد.

بهمنی بیان داشت: برگزاری نمایشگاه ملی توسعه کسب و کارهای فرهنگی در فضای مجازی با تقویت فرهنگسازی، ظرفیت سازی و مفهوم سازی جدید می‌تواند به پیوست فرهنگی تبدیل شود و ادامه پیدا کند و به صورت هدفمند و در مسیر مطلوب قرار بگیرد.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *