متاسفم برای کسانی که در راس هستند و والیبال را به قهقرا می‌برند

محمد ترکاشوند در گفتگو با خبرنگار مهر درباره بازی روز یکشنبه مقابل تیم شهرداری ورامین گفت: شهرداری ورامین تغییراتی در کادرفنی و بازیکنانش ایجاد کرده است. تیم ما نیز دستخوش تغیراتی شد، تیم جوان‌تر شده و چند بازیکن نوجوان و جوان به تیم تزریق شده است. تیم نسبت به گذشته کاملا متحول شده است.

* دست و پا بسته نیستیم
سرمربی تیم والیبال پیکان ادامه داد: تمرینات خود را دیر آغاز کردیم ولی دست و پا بسته نیستیم. همیشه دیدار دو تیم پیکان و شهرداری ورامین بازی‌های زیبا و جذابی شده است. بازی نخست شهرداری ورامین را آنالیز کرده‌ایم، روی نقاط ضعف تیم کار می‌کنیم تا بتوانیم بازی خوبی به نمایش بگذاریم و دست پر از زمین بیرون آییم.

* جوانان اعتماد کادر را جلب کردند
وی درباره بازی هفته اول مقابل تیم شهروند اراک و شکست این تیم نیز گفت: با توجه به اینکه شناختی نداشتیم و بازی‌های هفته نخست برای همه تیم‌ها همیشه سخت است از بازی راضی بودم. ۳ بازیکن محروم داشتیم و بازیکنان جدیدی را راهی زمین کردیم که با نمایش خوب خود اعتماد کادر را جلب کردند، دست و بال ما باز بود تا تغییراتی در تیم ایجاد کنیم. تیم شهروند اراک تیم خوبی است حدود ۶ روز تمرین قبل از آغاز رقابت‌ها داشتند، تیم ما نیز حدود ۱۵ روز تمرین کرده بود. در مجموع بازی بدی نشد، چند صحنه جذاب داشت و خوشبختانه پیروز از زمین خارج شدیم.

* باشگاه‌ها را فدا می‌کنیم
ترکاشوند درباره فشردگی مسابقات لیگ گفت: برگزاری مسابقات با این شرایط سخت است، اگر بازیکنی تحت فشار دچار آسیب دیدگی شود فرصت برای ریکاوری و بازگشتش دشوار است و حداقل چند هفته را از دست خواهد داد. باید برنامه ریزی درستی انجام می‌شد. بعید می‌دانم تیم‌های باشگاهی لژیونرها به آنها اجازه دهند ۲۰ روز زودتر به تیم ملی ملحق شوند، حداقل ۷ روز زودتر اضافه می‌شوند ولی ما داریم باشگاه‌های خود را فدا می‌کنیم. تعطیلی یک ماه لیگ کار را برای تیم‌ها دشوار کرده است. شاید می توانستند مرحله پلی آف را حذف کنند و مسابقات به صورت دوره‌ای رفت و برگشت برگزار می‌شد. ۲۰روز مرحله پلی آف را می توانستند حذف کنند  تا فشار کم تری به تیم ها وارد و هفته ای یک بازی برگزار شود.

* نمی‌دانم چه دست‌هایی پشت پرده است
کارشناس والیبال در ادامه درباره شایعه برکناری کولاکوویچ در آستانه مسابقات مهم و حساس انتخابی المپیک گفت: آقایانی که قرار داد ۲+۲ را امضا و مجددا قرار داد کولاکوویچ را تمدید کردند باید پاسخگو باشند. زمانیکه مربی نتوانسته نتایج خوبی کسب کنند و ضعف داشته است چرا باید دوباره قراردادش تمدید می‌شد. نمی دانم چه دست‌هایی پشت پرده بوده و چه دلایلی داشتند که این کار را انجام دادند.

* مربی ایرانی نیز همین نتایج را بدست می‌آورد
وی ادامه داد: شنیده ام ماهی ۳۰۰-۴۰۰ میلیون برای مربی خارجی هزینه می‌کنند! چرا باید در چنین وضعیت اقتصادی چنین پول هایی از مملکت بیرون برود. مربی ایرانی نیز می توانست همین نتایج را به دست آورد شاید حتی بهتر. با مربی ایرانی به جوانان بهایی بیشتری داده می‌شد و خیلی کارها می توانستیم انجام دهیم اما نشد. امیدوارم هر تصمیمی گرفته می‌شود خیر و به صلاح والیبال و مملکت باشد.

* کسانی که در راس هستند والیبال را به قهقرا می‌کشانند
ترکاشوند افزود: کار قشنگی نیست که والیبال حدود یک سال با سرپرست اداره شود. چرا در روند برگزاری مجمع تاخیر ایجاد می‌کنند؟ متاسفم برای کسانی که در راس قرار دارند و این چنین ورزش و والیبال را به قهقرا می کشانند.


منتشر شده

در

اخبار ورزشی, توپ و تور

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *