لزوم شناسنامه‌دارکردن اراضی برای مقابله با ساخت وسازهای غیرقانونی

لزوم شناسنامه‌دارکردن اراضی برای مقابله با ساخت وسازهای غیرقانونی

لزوم شناسنامه‌دارکردن اراضی برای مقابله با ساخت وسازهای غیرقانونی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دادگستری استان زنجان، حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در سفر یک روزه به شهرستان طارم و دادگاه بخش چورزق اظهار کرد: با نگاه انقلابی و حرکت جهادی عرصه خدمت رسانی و تلاش برای رفع مشکلات حقوقی و قضائی مردم در همه حوزه‌های قضائی استان در سال ۹۹ با قوت اجرا خواهد شد.

وی هدف از این سفر را بررسی مشکلات حوزه‌های قضائی طارم و بخش چورزق و پیگیری مصوبات سفر ریاست قوه قضائیه اعلام کرد و افزود: شهرستان طارم و بخش چورزق به لحاظ برخورداری از آب و هوای بسیار خوب و زمین‌های حاصلخیز برای کشاورزی هستند، لذا دستگاه قضائی استان در سال جهش تولید حمایت از تولید و کشاورزان دستور کار خود قرار خواهد داد.

رئیس کل دادگستری استان زنجان با اشاره به گزارش دادستان طارم مبنی بر مبارزه جدی تصرفات با ساخت و سازهای غیر قانونی در این شهرستان، ضمن تشکر از اقدامات صورت گرفته خاطر نشان کرد: در واقع امروز ما در شهرستان طارم با مقوله تغییر کاربری مواجه نیستیم، اما تصرفات و ساخت و سازهای غیر مجاز در حریم‌ها در این حوزه قضائی وجود دارد که بایستی اقدامات نظارتی و برخورد قاطع با متخلفان امر صورت بگیرد.

صادقی نیارکی در ادامه اقدامات پیشگیرانه از جمله شناسنامه‌دار کردن اراضی در شهرستان طارم را گامی مؤثر در راستای مقابله با تصرفات و ساخت و سازهای غیرقانونی اراضی بیان کرد.


منتشر شده

در

زنجان

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *