لزوم تقویت تشکل‌های کارگری استان یزد

لزوم تقویت تشکل‌های کارگری استان یزد
لزوم تقویت تشکل‌های کارگری استان یزد

به گزارش خبرنگار مهر، احمد ترحمی، صبح امروز در نشست کمیسیون کارگری استان که در سالن حمیدیا استانداری برگزار شد، اظهار کرد: مشکلات کارگری باید به صورت مصداقی دقیق و کارشناسی شده به کمیسیون کارگری استان اعلام شود.

وی ادامه داد: ما نیازمند آمار و گزارش تحلیلی همراه با ارائه راهکار دقیق هستیم تا بتوانیم مشکلات جامعه کارگری را برطرف کنیم.

رئیس کمیسیون کارگری استان بر ضرورت به‌کارگیری تمام ظرفیت استان برای جهش تولید با حفظ حقوق کارگران و حمایت از تداوم فعالیت کارفرمایان تاکید کرد و به کارگران استان اطمینان داد تمام ابزار قانونی برای حمایت از آنها به کار گرفته شود تا معوقات حقوق و نارضایتی‌های آنها به حداقل برسد.

ترحمی تصریح کرد: با توجه به شرایط کشور، تحریم‌های حداکثری، تبعات بیماری کرونا، حوادث غیرمترقبه و تبعات اقتصادی ناشی از تحریم‌ها از جامعه کارگری استان می‌خواهیم همه توان خود را در خدمت تولید و جهش آن قرار دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خواستار تقویت تشکل‌های کارگری استان و حداکثر تعامل و تفاهم بین کارگران و کارفرمایان شد و گفت: راهبرد و سیاست بنیادین کشور که تولید ملی و جهش تولید است محور برنامه‌ها و سیاست گذاری‌های ماست.

جانشین ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا ضمن گرامیداشت روز کارگر اظهار کرد: از اینکه امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا برگزاری مراسم روز کارگر به صورت تجمعی وجود ندارد از جامعه کارگری عذرخواهی می‌کنیم.

ترحمی ابراز امیدواری کرد: از سوی خانه کارگر و تشکل‌های کارگری برنامه‌های روز کارگر به صورت مجازی و با استفاده از رسانه‌ها برگزار شود.


منتشر شده

در

یزد

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *