قرارگاه کمک به افراد کم بضاعت در استان بوشهر تشکیل شد

قرارگاه کمک به افراد کم بضاعت در استان بوشهر تشکیل شد
قرارگاه کمک به افراد کم بضاعت در استان بوشهر تشکیل شد

به گزارش خبرنگار مهر، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر ظهر یکشنبه در تشکیل قرارگاه استانی رزمایش مواسات در بوشهر در مصلای جمعه بوشهر اظهار داشت: در راستای مقابله با کرونا شاهد تلاش‌های بسیار خوبی هستیم.

آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری با اشاره به تلاش این تیم‌ها و گروه‌ها برای خدمات رسانی و رفع گرفتاری‌ها و مشکلات مردم تصریح کرد: ویروس کرونا هم آسیب جسمی و هم آسیب اقتصادی و معیشتی وارد کرده است.

وی افزود: مشکلاتی که ویروس کرونا ایجاد کرده حرکت‌های اقتصادی و تولیدی را تحت الشعاع قرار داده است که در این بین برخی افراد از نظر تأمین درآمد و ثروت دچار آسیب شده‌اند که باید به این گروه توجه خاص شود.

امام جمعه بوشهر رفع گرفتاری‌های معیشتی و اقتصادی مردم را از تأکیدات مقام معظم رهبری در بحران ویروس کرونا دانست و تاکید کرد: در این راستا قرارگاه استانی رزمایش مواسات برای کمک رسانی به اقشار کم بضاعت در استان بوشهر تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه در آستانه ماه مبارک رمضان قرار داریم بیان کرد: باید خدمات رسانی معیشتی و جبران ضرر و زیان اقتصادی و معیشتی مردم آسیب پذیر از کرونا در کوتاه‌ترین زمان انجام شود.

صفایی بوشهری تصریح کرد: همه تشکل‌های مردمی با همکاری و مشارکت همه نهادها در امر رسیدگی به مردم تلاش کنند.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *