قرارگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی در دشتی تشکیل شد

قرارگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی در دشتی تشکیل شد
قرارگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی در دشتی تشکیل شد

عباس حماد پور در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات ارزشمند همه مردم و نهادهای متولی در سطح شهرستان دشتی که تلاش‌های شبانه روزی و بی وقفه‌ای در جهت مبارزه با ویروس منحوس کرونا انجام داده‌اند، اظهار داشت: پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص کمک مومنانه به افراد بی بضاعت وبا توجه اینکه رزمایش انفاق و کمک به نیازمندان در دستور کار همشهریان عزیز قرار گرفته برای وحدت رویه و تمرکز بهتر قرارگاه کریم اهل بیت علیهم السلام در سطح شهرستان تشکیل شده است.

وی افزود: مردم می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب رسمی که توسط این قرارگاه از طریق رسانها اطلاع رسانی خواهد شد واریز کنند.

حماد پور تاکید کرد: بدون هماهنگی نهادهای متولی فرد یا افرادی حق ندارد در این راستا شماره حساب اعلام نمایند در غیر این صورت جرم محسوب می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: چنانچه حساب‌هایی از جانب اشخاصی بدون مجوز و جایگاه قانونی جهت جمع آوری کمک‌های مردمی در راستای مسائل مرتبط با ویروس کرونا اعلام شود به لحاظ پیشگیری از وقوع جرایم احتمالی و ضرورت ساماندهی دقیق کمک‌های مردمی انتظار داریم هیچ گونه همکاری صورت نگیرد و بلافاصله شماره حساب‌ها و شماره کارت‌های اعلامی را به مرجع قصایی اطلاع و اعلام کنند.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *