قدر روزهای خوب را ندانستیم؛همه چیز شده برای‌مان آرزو

قدر روزهای خوب را ندانستیم؛همه چیز شده برای‌مان آرزو

 

مهری رنجبر: تقریبا یک ماه پیش و با شدت گرفتن ویروس کرونا او تصمیم گرفت تا تمرینات را بی خیال شود و به کشور برگردد.استرس و ترس از بیماری مهمترین دلیل برای این تصمیم بود.تفتیان می گوید این سخت ترین سفر زندگی اش بوده.او این روزها فقط برای آمادگی جسمانی تمرین می کند و آرزو می کند تا همه چیز خیلی زود به شرایط طبیعی خودش برگردد.

سخت ترین سفر زندگی

بدون تعارف این سخت ترین سفر زندگی ام بودم.چرا که هم استرس ، ترس از بیماری  ، ریسک بالای حضور در اماکن عمومی و پرواز،پرواز ،شرایط غیر عادی  و تدابیر امنیتی همه اینها اذیت کننده بود. فکر کنید در فرودگاه شارل دو گل که همیشه کانترهای چک پاسپورت و تحویل بار شلوغ بود آن روز تنها ۵۰  مسافر با ماسک و دستکش بودند که فاصله زیادی از هم داشتند. شرایط خیلی سختی بود  اما خدا را شکر که برگشتم. از طرفی اروپا هم شرایط خیلی سختی دارد و ترجیح می دادم روزهای سخت را کنار خانواده ام باشم.

تمرین با استرس و گوشزد فرانسوی ها

شاید باورتان نشود اما این اردو خیلی خیلی سخت بود. در کمپ مدام گوشزد می کردند که مراقب باشیم  با اینکه خبری از قرنطینه نبود  اما من به جز برای مسابقات اصلا از کمپ بیرون نرفتم. البته استرس خبرهای بد ایران را داشتم و دوری از خانواده ام کار را سخت تر می کرد.

در پاریس هم ژل،ماسک و مواد ضدعفونی کننده کم بود

بعضی دوستان فکر می کنند فقط ایران کمبود داشت. همه جای دنیا در شرایط بحرانی  ،یکسری کمبودها هم پیش می آید. در کل پاریس یا فرانسه ژل ضد عفونی کننده نبود  یا خیلی کم پیدا می شد حتی ماسک هم نبود یا با قیمت خیلی گران می فروختند. خیلی از بیمارستانها و درمانگاه ها درگیر کرونا بودند.

 
شاید بعضی ها روزهایی که هوا خوب است فکر می کنند باید بیرون بروند و ویروس هم که به چشم نمی آید ،اما حالا وضعیت عادی نیست.

تعویق المپیک تصمیمی منطقی بود

این یک تصمیم منطقی بود. چرا که سلامتی مهمترین مساله است. با شیوع کرونا انتظار تعویق می رفت. آن موقع که در فرانسه بودم  زمزمه هایی بود که به خاطر نزدیکی توکیو به چین ،المپیک به  تعویق بیفتد .به خاطر اینکه پاریس میزبان المپیک ۲۰۲۴ بود از خیلی هماهنگی ها خبر دار می شدند ، حتی روزهای اول حرف ازتغییر میزبان المپیک شد که خبرنگاران و مربیان می گفتند امکان پذیر نیست. چرا که فرانسه از ۷ سال قبل برای المپیک برنامه ریزی کرده و نمی شود در مدت ۶ ماه میزبانی را قبول کرد.به هر حال در این مساله سلامتی همه چیز را تحت تاثیر قرار می دهد.

فقط برای آمادگی جسمانی تمرین می کنم

این روزها تمرین آن چنانی نمی کنم. سعی می کنم هر روز تمریناتی را انجام دهم تا آمادگی جسمانی ام را حفظ کنم. مربی ام هم روی سلامتی تاکید زیادی دارد و مدام با هم در تماس هستیم و به من تمرین می دهد.

بیشتر بخوانید:تفتیان: از فدراسیون بپرسید چرا پول اردو و مربی را خودم باید بدهم

قدر روزهای خوب را ندانستیم

این روزها سخت می گذرد و ماندن در خانه خسته کننده می شود. اگر روز عادی بود که مسابقات و رویدادهای مختلف در دنیا تعزیل نمی شد. به نظرم این روزها باید گوش  به زنگ برنامه ریزان سلامت باشیم و با ماندن در خانه باری از دوش پزشکان ، پرستاران و کادر درمان برداریم.البته کرونا به تلنگری زد  تا قدر داشته هایمان را بیشتر بدانیم.روزهای عادی که حالا برایمان آرزو شده است.قدر روزهای خوب را ندانستیم.

۲۵۱ ۲۵۱

منبع : خبر آنلاین


منتشر شده

در

سایر ورزش ها

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *